-
Трансформація банківського сектору України в умовах глобалізації
Бренд-менеджмент: навчальний посібник
Оцінка лояльності споживачів до торгової марки
Фінансовий облік у банках
Міжнародна банківська діяльність: інтеграційні перспективи та циклічні коливання
Маркетинг
Закономірності і перспективи розвитку малого підприємництва в структурі національної...
Деякі аспекти побудови індексів виміру сталого розвитку
Міжнародний маркетинг
Теоретико-методичні засади визначення основних напрямів структурної трансформації...
Трансформація економічних процесів в контексті глобалізаційних зрушень
Дослідження феномена соціально відповідального маркетингу (SRM)
Сучасний підхід до управління ризиками логістичних систем машинобудівних підприємств
Теоретичні аспекти державного регулювання діяльності інтегрованих корпоративних систем
Удосконалення нормативно-правової бази державного регулювання інтегрованих...
Стратегічні аспекти маркетингу територій в умовах децентралізації управління України
The analisis of the foreign experience of the aircraft engineering enterprises...
Концептуальний підхід до механізму розвитку машинобудування в умовах...
Инвестиционное стимулирование развития предприятий Украины
Ризик-менеджмент машинобудівних підприємств України в сучасних умовах господарювання
Антикризове управління підприємством
Маркетингові дослідження кредитного рейтингу на основі штучної нейронної мережі
Маркетингові інструменти управління лояльністю клієнтів авіакомпаній України
Сучасний інструментарій фінансової підтримки технологічної бази підприємств...
Business Model Canvas як універсальна концепція управління бізнесом компанії
Search tips:
- Search terms are case-insensitive
- Common words are ignored
- By default only entries containing all terms in the query are returned (i.e., AND is implied)
- Combine multiple words with OR to find articles containing either term; e.g., education OR research
- Use parentheses to create more complex queries; e.g., archive ((journal OR conference) NOT theses)
- Search for an exact phrase by putting it in quotes; e.g., "open access publishing"
- Exclude a word by prefixing it with - or NOT; e.g. online -politics or online NOT politics
- Use * in a term as a wildcard to match any sequence of characters; e.g., soci* morality would match documents containing "sociological" or "societal"