Маркетинг
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Маркетинг
|
|
Creator |
Смерічевський, Сергій Францович
|
|
Subject |
маркетинг
підручник маркетингове середовище поведінка споживача маркетингові дослідження сегментація управління продуктами ціноутворення 65.290-2я73 229.138(075) |
|
Description |
Початок XXI століття - неймовірний виклик як для маркетологів, так і для викладачів та студентів, які вивчають маркетинг. Мобільний маркетинг, віртуальна реклама, багатоканальна торгівля, електронна комерція - це лише декілька із нових складників маркетингу. Водночас багато традиційних його складових - таких як сегментація, розроблення нового продукту, ціноутворення - також набувають своєї значущості та ширшого використання. Поєднання новітніх і традиційних складників маркетингу створює справді винятковий об’єкт для вивчення та розуміння. Отож, запрошуємо зацікавленого читача до подорожі у захопливий і неймовірно цікавий світ маркетингу разом із нами. Нове українське адаптоване видання відомого американського підручника МагкеІіп§ Роджера А. Керіна, Еріка Н. Берковіца, Стівена В. Хартлі та Вільяма Руделіуса (видання провідної американської книговидавничої групи компаній ТЬе МсСга\¥-Ні11 Сошрапіек, Іпс.) допоможе тисячам українських мар кетологів і менеджерів досягти значного професійного успіху - такого самого, як досягли їхні американські колеги, адже в основі цього підручника - активний, творчий підхід, що захоплює читача з перших сторінок, який зробив цю книгу надзвичайно популярною у США, де світ побачило вже дев'яте видання, а ще п’ять видань - у Канаді. Підручник перекладено французькою, португальською, китайською та італійською мовами. З адаптацією до умов національних ринків книга виходила також у Польщі, Росії, Україні, Індії. Запозичивши усе краще із восьмого американського видання, видавці раді запропонувати читачеві нове українське видання сучасного, інноваційного підручника «Маркетинг». Українські автори та фахівці з маркетингу опрацювали і органічно ввели у видання численні приклади з реальної маркетингової практики вітчизняних та зарубіжних компаній, що забезпечує зрозумілість, привабливість і доступність видання як для студентів, які вивчають маркетинг, так і для маркетологів-практиків. В основу українського адаптованого видання покладено популярний американський підручник, який витримав дев’ять видань у СШЛ і п’ять - у Канаді, а також міжнародне англомовне видання і переклади польською, російською, італійською, французькою, китайською та португальською мовами і вдосконалювався протягом двадцяти років міжнародним авторським колективом. Теоретичні засади маркетингу супроводжуються численними маркетинговими прикладами діяльності українських та міжнародних компаній в Україні. Фотографії, схеми, графіки й таблиці, ситуаційні вправи, зразок маркетингового плану дають читачеві можливість з більшою зацікавленістю працювати з підручником. Навчальний матеріал повністю відповідає програмі базового курсу «Маркетинг», висвітлюючи у доступній, зрозумілій формі такі важливі програмні питання, як сутність маркетингу, поняття маркетингової стратегії та її зв'язок із корпоративною стратегією, маркетингові дослідження, сегментація і позиціювання, характеристика складових комплексу маркетингу, загальні положення щодо управління процесом маркетингу. |
|
Date |
2020-06-15T08:53:38Z
2020-06-15T08:53:38Z 2008 |
|
Type |
Book
|
|
Identifier |
Смерічевський С.Ф. Маркетинг // Підручник / В. Руделіус, О. М. Азарян, Н. О. Бабенко, Смерічевський С.Ф. та ін.; Ред.-упор. О. І. Сидо ренко, Л. С. Макарова. - 3-тє вид. - К.: Навчально-методичний центр «Консорціум із удоскона лення менеджмент-освіти в Україні», 2008. - 648 с.
966-8487-44-3 http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43474 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні»
|
|