Record Details

Дослідження феномена соціально відповідального маркетингу (SRM)

Репозитарій Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Дослідження феномена соціально відповідального маркетингу (SRM)
 
Creator Смерічевський, Сергій Францович
Мендель, Тадеуш
Клімова, О.І.
 
Subject 65.9(4Укр)я43
330.34(477)(063)
 
Description Основна проблема корпоративного стратегічного управління в сучасній економіці полягає у незбалансованості економічних систем за трьома складовими: інтересами, повноваженнями та відповідальністю. Короткострокові інтереси через нестабільність зовнішнього та внутрішнього середовища превалюють над довгостроковими, а відповідальність суб’ектів управління розпорошена й не має конкретного персонального вираження. У даному контексті у підприємств виникає необхідність ефективно використовувати управлінські концепції маркетингу для досягнення економічного та соціального ефектів.
 
Date 2020-07-27T10:22:26Z
2020-07-27T10:22:26Z
2017-04-07
 
Type Thesis
 
Identifier Смерічевський С.Ф., Мендель Тадеуш, Клімова О.І. Дослідження феномена соціально відповідального маркетингу (SRM) / Проблеми та перспективи розвитку економіки України : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 7 квітня 2017 р, м. Київ, - Київ : Національний авіаційний університет, 2017.- с. 21-25
978-966-916-267-0
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44112
 
Language uk
 
Format application/pdf
application/pdf
 
Publisher Національний авіаційний університет
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ