Дослідження феномена соціально відповідального маркетингу (SRM)
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Дослідження феномена соціально відповідального маркетингу (SRM)
|
|
Creator |
Смерічевський, Сергій Францович
Мендель, Тадеуш Клімова, О.І. |
|
Subject |
65.9(4Укр)я43
330.34(477)(063) |
|
Description |
Основна проблема корпоративного стратегічного управління в сучасній економіці полягає у незбалансованості економічних систем за трьома складовими: інтересами, повноваженнями та відповідальністю. Короткострокові інтереси через нестабільність зовнішнього та внутрішнього середовища превалюють над довгостроковими, а відповідальність суб’ектів управління розпорошена й не має конкретного персонального вираження. У даному контексті у підприємств виникає необхідність ефективно використовувати управлінські концепції маркетингу для досягнення економічного та соціального ефектів.
|
|
Date |
2020-07-27T10:22:26Z
2020-07-27T10:22:26Z 2017-04-07 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Смерічевський С.Ф., Мендель Тадеуш, Клімова О.І. Дослідження феномена соціально відповідального маркетингу (SRM) / Проблеми та перспективи розвитку економіки України : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 7 квітня 2017 р, м. Київ, - Київ : Національний авіаційний університет, 2017.- с. 21-25
978-966-916-267-0 https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44112 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
application/pdf |
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|