Бренд-менеджмент: навчальний посібник
Репозитарій Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Бренд-менеджмент: навчальний посібник
|
|
Creator |
Смерічевський, Сергій Францович
Петропавловська, Світлана Євгенівна Радченко, Олена Андріївна |
|
Subject |
навчальний посібник
бренд-менеджмент бренд брендинг маркетинг 659.113(076.5) |
|
Description |
Мета викладання дисципліни «Бренд-менеджмент» - засвоєння системи та методів формування брендів у системі маркетингу, змісту та функції політики просування брендів з погляду теорії взаємодії суб’єктів ринкових відносин, що допоможе майбутнім фахівцям ухвалювати ефективні виробничі, організаційні й наукові рішення, які відповідатимуть сучасним вимогам. Отримані у процесі вивчення дисципліни знання та навички допоможуть згодом підготувати матеріали для підприємств, розробити бренд продукту, здійснювати моніторинг рекламних повідомлень і масових комунікацій у галузі підприємницької діяльності. Завданнями вивчення навчальної дисципліни є засвоєння теоретичних засад актуальних концепцій бренду та брендингу; опанування головних принципів та механізмів організації бренд- менеджменту під час просування продукту; розширення знань про інтегрування інструментів комунікацій бренд-менеджменту; опанування основ моделювання розвитку бренду; опанування методів управління брендингом на внутрішньому та зовнішніх ринках і набуття навичок розробки стратегії розвитку бренду. Маркетинг як особлива галузь діяльності з просування товарів і послуг на ринок поширений в Україні. Сьогодні маркетинг швидко розвивається як самостійна галузь діяльності, спрямована на детальне вивчення структури ринку та просування товарів на нього. Сучасну маркетингову діяльність не можна уявити без брендингу. Брендинг - процес побудови, розвитку й управління брендом (англ. Ьгапії). Де хто з фахівців у галузі маркетингу розглядають брендинг як науку, мистецтво та діяльність зі створення довгострокової переваги товару у споживачів. Найбільш успішним результатом брендингу можна вважати таку ситуацію, коли споживачі починають сприймати бренд як окрему товарну категорію. Реалізація принципів маркетингу, переосмислення пріоритетів діяльності організації потребує під готовки фахівців, здатних діяти в умовах реалій сучасного бізнесу. Як реакція на вимоги ринку - зростання популярності спеціальності «Маркетинг», фахівців якої готують вищі навчальні заклади країни. |
|
Date |
2020-06-15T11:50:46Z
2020-06-15T11:50:46Z 2019 |
|
Type |
Book
|
|
Identifier |
Смерічевський С.Ф., Петропавловська С.Є., Радченко О.А. Бренд-менеджмент: навчальний посібник // за заг. ред. С. Ф. Смерічевський, С. Є. Петропавловська, О. А. Радченко. — К. : НАУ, 2019. — 156 с.
978-966-932-110-7 http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43488 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|