-
Особливості емоційних станів військовослужбовців нового призову у період адаптації
Психологічні чинники переживання почуття суб’єктивного благополуччя студентами-психологами
Навчально-методичний комплекс з навчальної дисципліни «Основи клінічної та патопсихології»
Адаптація студентів до нових умов навчання в закладах вищої освіти
Свідомі і несвідомі особливості суїцидальної поведінки особистості різного віку
Секція 4. Безпека інформації в інформаційно-комунікаційних системах
Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Основи психосоматики»
Мотивація до самореалізації паралімпійців у змагальному процесі
Навчально-методичний комплекс з навчальної дисципліни «Основи психологічного...
Система автентифікації складових мікросервісної архітектури під час їх взаємодії
ЗАСТОСУВАННЯ ІПОТЕРАПІЇ ПРИ РОБОТІ З ДІТЬМИ-АУТИСТАМИ
THE CODE OF CONDITIONAL RESTS IN CONTROL TASKS OF INFORMATION OBJECTS INTEGRITY
СИНДРОМ ВИГОРАННЯ ЯК ПРОЯВ ПРОФЕСІЙНОЇ ДЕФОРМАЦІЇ ПЕДАГОГІВ
ПОРІВНЯННЯ ПРОТОКОЛІВ ЗА ШВИДКІСТЮ ІНФОРМАЦІЙНОГО ОБМІНУ
Психологічні чинники професійного вигорання вихователів ДНЗ
METHODOLOGY FOR ASSESSING THE VALUE OF THE RESIDUAL RISKS IN LANS. ASSESSMENT OF THE...
Methods of assessment of information security in a LAN. Graphical interaction models...
ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ПЕРЕЖИВАННЯ ПОЧУТТЯ СУБ’ЄКТИВНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ СТУДЕНТАМИ-ПСИХОЛОГАМИ
АНАЛІЗ ПРОТОКОЛІВ РОЗПОДІЛЕНИХ МЕРЕЖ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ВИРІШАЛЬНОГО ЗВОРОТНОГО ЗВ’ЯЗКУ
Секція 3. Захист інформації з обмеженим доступом та автоматизація її обробки
ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНИХ СТАНІВ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ НОВОГО ПРИЗОВУ У ПЕРІОД АДАПТАЦІЇ
ЗАХИСТ ІНФОРМАЦІЙНИХ ОБ’ЄКТІВ НА БАЗІ ЛИШКОВИХ КЛАСІВ
ABIUS AS A NEW CATEGORY IN FAMILY PSYCHOLOGY
ВИБІР ПРОТОКОЛУ ДЛЯ ПОБУДОВИ МЕРЕЖІ ІР-ТЕЛЕФОНІЇ
Індивідуальні особливості аутоагресивної поведінки наркозалежних осіб
Search tips:
- Search terms are case-insensitive
- Common words are ignored
- By default only entries containing all terms in the query are returned (i.e., AND is implied)
- Combine multiple words with OR to find articles containing either term; e.g., education OR research
- Use parentheses to create more complex queries; e.g., archive ((journal OR conference) NOT theses)
- Search for an exact phrase by putting it in quotes; e.g., "open access publishing"
- Exclude a word by prefixing it with - or NOT; e.g. online -politics or online NOT politics
- Use * in a term as a wildcard to match any sequence of characters; e.g., soci* morality would match documents containing "sociological" or "societal"