Дизайн як засіб розвитку особистості в умовах інформаційного предметно-просторового середовища спеціалізованих середніх навчальних закладів
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Дизайн як засіб розвитку особистості в умовах інформаційного предметно-просторового середовища спеціалізованих середніх навчальних закладів
Design as a means of personal development in the information domain-spatial environment specialized Secondary schools Дизайн как средство развития личности в условиях информационной предметно–пространственной среды специализированных средних учебных заведений |
|
Creator |
Obukhovska, E. V.; National Aviation University, Kyiv
|
|
Subject |
Спеціалізовані середні навчальні заклади; дизайн інформаційного середовища; принцип безперервності навчання.
747:643:373.6(045) Specialized secondary schools; the design of the information environment; the principle of continuity of learning. 747:643:373.6 (045) Специализированные средние учебные заведения; дизайн информационной предметно–пространственной среды; принцип непрерывности обучения. 747:643:373.6(045) |
|
Description |
Стаття розглядає питання відповідності сучасних вимог навчально–виховного процесу до умов функціонування та розвитку інформаційного предметно–просторового середовища спеціалізованих середніх навчальних закладів, як одного з факторів впливу на формування особистості підлітка. Розглянуто аспекти адаптивності, універсальності, змістовності, індивідуалізації в контексті соціально орієнтованого дизайну.
The article examines the compatibility of the current requirements of the educational process to the operation and development of an information objectspatial environment specialized secondary schools as one of the factors influencing the formation of adolescent personality. The aspects of adaptability, versatility,content, individualization in the context of socially oriented design. Статья рассматривает вопросы соответствия современных требований учебно–воспитательного процесса и условий функционирования и развития информационной предметно–пространственной среды специализированных средних учебных заведений, как одного из факторов влияния на формирование личности подростка. Рассмотрены аспекты адаптивности, универсальности, содержательности, индивидуализации в контексте социально ориентированного дизайна. |
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-04-29
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/6089
|
|
Source |
Теорія та практика дизайну; № 2 (2012); 37-42
Теория и практика дизайна; № 2 (2012); 37-42 Theory and practice of design; № 2 (2012); 37-42 |
|
Language |
uk;ru;en.
|
|