МОДЕЛЬ СИГНАЛУ АКУСТИЧНОЇ ЕМІСІЇ ПРИ ТЕРТІ ПОВЕРХОНЬ КОМПОЗИЦІЙНИХ МАТЕРІАЛІВ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
МОДЕЛЬ СИГНАЛУ АКУСТИЧНОЇ ЕМІСІЇ ПРИ ТЕРТІ ПОВЕРХОНЬ КОМПОЗИЦІЙНИХ МАТЕРІАЛІВ
MODEL OF ACOUSTIC EMISSION SIGNALS IN FRICTION SURFACE BASED ON COMPOSITE MATERIALS МОДЕЛЬ СИГНАЛА АКУСТИЧЕСКОЙ ЭМИССИИ ПРИ ТРЕНИИ ПОВЕРХНОСТЕЙ КОМПОЗИЦИОННЫХ МАТЕРИАЛОВ |
|
Creator |
Філоненко, С.; Національний авіаційний університет
Косицька, Т.; Національний авіаційний університет Космач, О.; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
—
модель; акустична емісія; сигнал; тертя; амплітуда; навантаження; зношення; композиційний матеріал УДК 620.179:534.6 — model; acoustic emission; friction; signal; amplitude; load; wear; composite material УДК 620.179:534.6 — модель; акустическая эмиссия; сигнал; трение; амплитуда; нагрузки; износа; композиционный материал УДК 620.179:534.6 |
|
Description |
Представлена модель результуючого сигналу акустичної емісії, який формується на етапі нормального зношування поверхонь тертя з композиційного матеріалу. Проведено моделювання результуючого сигналу акустичної емісії при постійному осьовому навантаженні та зміні швидкості обертання пари тертя, варіації часу початку руйнування елементів на площадці контактної взаємодії за заданою швидкістю обертання, а також варіації кількості зруйнованих елементів за заданою швидкістю обертання.
The model of the resulting AE signal, which is formed at the stage of normal wear of the friction surfaces based on composite material, is conducted. The modeling of resulting AE signal at the constant axial load and change of the friction pair speed, variations start time destruction of elements in contact interaction platform at given speed and variation of damaged elements number at given speed are showed. Представлена модель результирующего сигнала акустической эмиссии , который формируется на этапе нормального износа поверхностей трения из композиционного материала. Проведено моделирование результирующего сигнала акустической эмиссии при постоянной осевой нагрузке и изменении скорости вращения пары трения, вариации времени начала разрушения элементов на площадке контактного взаимодействия по заданной скорости вращения, а также вариации количества разрушенных элементов с заданной скоростью вращения. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2010-11-24
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/5171
10.18372/2310-5461.6.5171 |
|
Source |
Наукоємні технології; Том 6, № 2 (2010); 30-38
Science-based technologies; Том 6, № 2 (2010); 30-38 Наукоемкие технологии; Том 6, № 2 (2010); 30-38 |
|
Language |
uk
|
|