3D МОДЕЛЮВАННЯ АНІМОВАНИХ ПЕРСОНАЖЕЙ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
3D МОДЕЛЮВАННЯ АНІМОВАНИХ ПЕРСОНАЖЕЙ
3D МОДЕЛИРОВАНИЕ АНИМИРОВАННЫХ ПЕРСОНАЖЕЙ 3D MODELING ANIMATED OBJECTS |
|
Creator |
Кучеров, Д. П.
Моргун, К. О. |
|
Subject |
—
: тривимірна фігура; полігональне моделювання; сплайн-моделювання; текстура; ключовий кадр; розрахунок візуалізації УДК 004.94:519.813.7 — трехмерная фигура; полигональное моделирование; сплайн-моделирование; текстура; ключевой кадр; расчет визуализации УДК 004.94:519.813.7 — three-dimensional object; polygonal modelling; spline-modelling; texture mapping; key frame; calculation visualization UDC 004.94:519.813.7 |
|
Description |
У статті розглядаються сучасні підходи створення анімованих тривимірних фігур. На підставі аналізу закономірності будови реальних фігур, що мають об’єм, створюється програмна модель тривимірного персонажу, що має можливість рухатися. Процес моделювання розкладається на п’ять взаємопов’язаних етапів розробки: створення каркасу, його текстурування, риггінг, анімацію та візуалізацію. Кожний етап може бути реалізований декількома способами. Передбачається реалізація окремих елементів моделі ручними та автоматизованими програмними засобами. Обрані варіанти побудови порівнюються за кількістю операцій та часовими витратами. В статті приводиться детальний аналіз трудомісткості, визначаються етапи, на які витрачається найбільша кількість часу. Пропонується методика, яка дозволяє визначити найбільш придатні програмні засоби для задач створення тримірних об’єктів с точки зору часових витрат та визначити можливі напрями щодо їх скорочення при виконанні задач подобного сорту.
В статье рассматриваются современные подходы создания анимированных трёхмерных фигур. На основе анализа закономерностей реальных объёмных фигур строится программная модель трёхмерного персонажа, обладающего возможностью двигаться. Процесс моделирования раскладывается на пять взаимосвязанных этапов разработки: создание каркасу, его текстурирование, риггинг, анимацию и визуализацию. Каждый этап может быть реализован несколькими способами. Предполагается реализация отдельных элементов модели вручную и с помощью программных средств. Выбранные варианты построения сравниваются по числу операций и временным затратам. В статье приводится детальный анализ трудоёмкости, определяются этапы, которые требуют наибольших временных усилий. Предлагается методика, позволяющая определить наиболее пригодные программные средства для задач создания трёхмерных объектов с точки зрения временных затрат и определить возможные подходы их сокращения при выполнении задач подобного сорта. The article discusses current approaches of creation animated three-dimensional shapes. On the basis of analyzing the laws of real three-dimensional figures is created program model of three-dimensional objects with the ability to move. The modelling process is decomposed into five interrelated stages of development: the creation of a skeleton, its texturing, rigging, animation and rendering. Each step can be implemented in several ways. Considered that implementation the elements of the model can be manually and by software. Selected variants are compared by the number of operations and time-consuming. The article provides a detailed analysis of the labour intensity, defined steps that require the most time effort. The technique, which allows to determine the most suitable software for the task of creating three-dimensional objects in terms of time spent and possible approaches to reduce them in the performance of the tasks of this sort are determined. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-08-13
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/8713
10.18372/2310-5461.26.8713 |
|
Source |
Наукоємні технології; Том 26, № 2 (2015); 133-140
Science-based technologies; Том 26, № 2 (2015); 133-140 Наукоемкие технологии; Том 26, № 2 (2015); 133-140 |
|
Language |
uk
|
|