Record Details

МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ РЕГУЛЯРНИХ ВИХРОВИХ СТРУКТУР У КУТОВИХ КОНФІГУРАЦІЯХ ОБТІЧНИХ ПОВЕРХОНЬ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ РЕГУЛЯРНИХ ВИХРОВИХ СТРУКТУР У КУТОВИХ КОНФІГУРАЦІЯХ ОБТІЧНИХ ПОВЕРХОНЬ
МАТЕМАТИЧЕСКОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ РЕГУЛЯРНЫХ ВИХРЕВЫХ СТРУКТУР В УГЛОВЫХ КОНФИГУРАЦИЯХ ОБТЕКАЕМЫХ ПОВЕРХНОСТЕЙ
MATHEMATICAL MODELING OF REGULAR VORTICAL STRUCTURES IN THE ANGULAR STREAMLINED CONFIGURATIONS SURFACES.
 
Creator Шквар, Є.; National Aviation University
 
Subject
турбулентність; течія в куті; напруження Рейнольдса; гібридна алгебрично-диферен-ціальна модель турбулентної в’язкості; вторинні вихрові системи
УДК 532.526.4:532.526.5:533.6(045)

турбулентность; течение в углу; напряжения Рейнольдса; гибридная алгебраически-дифференциальная модель турбулентной вязкости; вторичные вихревые системы
УДК 532.526.4:532.526.5:533.6(045)

turbulence; corner flow; Reynolds stresses; hybrid algebraic-differential model of turbulent viscosity; secondary vortical systems
UDC 532.526.4:532.526.5:533.6(045)
 
Description Побудовано  ефективний числовий метод моделювання тривимірної турбулентної течії вздовж ребра двогранного кута. Розглянуто адаптацію до даної задачі запропонованої автором гібридної алгебрично-диференціальної моделі турбулентної в’язкості. Наведені результати  демонструють відтворення роз-рахунками визначальних характеристик основної та вторинних течій і можуть ефективно бути вико-ристані в різноманітному енергетичному устаткуванні та швидкісних транспортних засобах.
Построен эффективный численный метод моделирования трехмерного турбулентного течения вдоль ребра двугранного угла. Рассмотрено адаптацию к данной задаче предложенной автором гибридной алгебраически-дифференциальной модели турбулентной вязкости. Приведенные результаты демонстрируют воспроизведения расчетам определяющих характеристик основной и вторичных течений и могут эффективно быть использованы в широком энергетическом оборудовании и скоростных транспортных средствах.
The  effective  numerical  method  for  three-dimensional turbulent  flow  along  an  edge  of  a  streamwise  corner is elaborated.  The  hybrid  algebraically-differential  model  of turbulent  viscosity  has  been  adopted  to  the  given problem. Presented  results  have  demonstrated  reproduction  in calculations  the  governing  characteristics  of main and secondary vortical flows and can be effectively implemented in different energetic equipment and high-speed transport vehicles.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2011-11-24
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/5165
10.18372/2310-5461.9.5165
 
Source Наукоємні технології; Том 9, № 1-2 (2011); 106-110
Science-based technologies; Том 9, № 1-2 (2011); 106-110
Наукоемкие технологии; Том 9, № 1-2 (2011); 106-110
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ