ANALISYS OF CALCULATION METHODOLOGY OF PETROL LOSSES FROM HORIZONTAL TANKS AS A RESULT OF EVAPORATION
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ANALISYS OF CALCULATION METHODOLOGY OF PETROL LOSSES FROM HORIZONTAL TANKS AS A RESULT OF EVAPORATION
АНАЛИЗ МЕТОДИК РАСЧЕТА ПОТЕРЬ БЕНЗИНОВ ИЗ ГОРИЗОНТАЛЬНЫХ РЕЗЕРВУАРОВ ВСЛЕДСТВИИ ИСПАРЕНИЯ AНАЛІЗ МЕТОДИК РОЗРАХУНКУ ВТРАТ БЕНЗИНІВ ІЗ ГОРИЗОНТАЛЬНИХ РЕЗЕРВУАРІВ УНАСЛІДОК ВИПАРОВУВАННЯ |
|
Creator |
Чернобаєва, Н. А.
Бойченко, С. В. Лазорко, О. І. |
|
Subject |
—
petrol; evaporation; horizontal steel tanks; losses UDC 665.733(045) — бензин; испарение; резервуары горизонтальне стальне; потери УДК 665.733(045) — бензин; випаровування; резервуари горизонтальні сталеві; втрати УДК 665.733(045) |
|
Description |
The negative impact of losses from evaporation results not only in reduction of fuel resources and, consequently, cost of products that are lost, but also in negative ecological effect on the environment. Development of modern calculation techniques, prediction and reduction of evaporation burst of light hydrocarbons in the air based on promising methods for monitoring and process control in operation is considered to be an urgent problem. The object of research supports the tendency of gasoline to evaporation under different operating conditions. The subject of study is calculation methodology of petrol losses caused by evaporation. Hypothesis proposed by the authors is that the loss amount of light hydrocarbons from reservoirs depends on a set of factors affecting the tank and gasoline. The solution to establish the relationship between the current factors occurring during evaporation of light hydrocarbons from gasoline during manufacturing operations is viewed as an actual scientific problem.
Негативное влияние, наносимо потерями от испарения, состоит не только в уменьшении топливных ресурсов и, как следствие, стоимости теряемых продуктов, но и негативних экологических влияниях на окружающую среду. Разработка современных методов расчета, прогнозирования и уменьшения выбросов паров легких углеводородов в воздух на основе перспективних методов мониторинга и управления технологическими процесами в условиях эксплуатации есть актуальная научная проблема. Объектом исследования выступает склонность бензинов к испарению в разных эксплуатационных условиях. Предметом исследования есть методики расечета потерь бензинов от испарения. Гипотезой, выдвинутой авторами, есть то, что величина потер от испарения зависит от комплекса факторов, которые влияют на бензин и резервуар. Установка взаимосвязи между действующими в процес се испарения легких углеводородов из бензинов при технологических операціях факторами на сегодняшний день есть актуальный научный вопрос. Негативний вплив, спричинений втратами від випаровування, полягає не тільки у зменшенні паливних ресурсів та, як наслідок, вартості продуктів, що втрачаються, але й в негативних екологічних впливах на навколишнє середовище. Розробка сучасних методів розрахунку, прогнозування та зменшення викидів пари легких вуглеводнів у повітря на основі перспективних методів моніторингу та управління технологічними процесами в умовах експлуатації є актуальною проблемою. Об’єктом дослідження виступає схильність бензинів до випаровування у різних експлуатаційних умовах. Предметом дослідження є методики розрахунку втрат бензинів від випаровування. Гіпотезою, що висунута авторами, є те, що величина втрат легких вуглеводнів із резервуарів залежить від комплексу чинників, що впливають на бензин та резервуар. Встановлення взаємозв’язку між діючими у процесі випаровування легких вуглеводнів з бензинів під час технологічних операцій чинниками на сьогодні є актуальною науково-прикладною задачею. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2013-02-08
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/5697
10.18372/2310-5461.20.5697 |
|
Source |
Наукоємні технології; Том 20, № 4 (2013); 467-472
Science-based technologies; Том 20, № 4 (2013); 467-472 Наукоемкие технологии; Том 20, № 4 (2013); 467-472 |
|
Language |
uk
|
|