Record Details

ANALYSIS OF PERCEPTION OVERLOADS WHILE LIGHT AIRCRAFTS FLYING IN TURBULENCE

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ANALYSIS OF PERCEPTION OVERLOADS WHILE LIGHT AIRCRAFTS FLYING IN TURBULENCE
АНАЛИЗ ВОСПРИЯТИЯ ПЕРЕГРУЗОК ВО ВРЕМЯ ПОЛЕТА ЛЕГКИХ САМОЛЕТОВ В УСЛОВИЯХ ТУРБУЛЕНТНОСТИ
АНАЛІЗ СПРИЙНЯТТЯ ПЕРЕВАНТАЖЕНЬ ПІД ЧАС ПОЛЬОТУ ЛЕГКИХ ЛІТАКІВ В УМОВАХ ТУРБУЛЕНТНОСТІ
 
Creator Касьянов, В.; Національний авіаційний університет
Кім, О.; Національний авіаційний університет
 
Subject
flight dynamics; turbulence; load factor; lift force direct control system; comfort Criterion; flight safety; acceleration motion perception function
UDC 629.735.015 (045)

динамика полета; турбулентность; перегрузки; система непосредственного управления подъемной силой; критерий комфорта; безопасность полетов; функция восприятия акселерационного движения
УДК 629.735.015 (045)

динаміка польоту; турбулентність; перевантаження; система безпосереднього керування підйомною силою; критерій комфорту; безпека польотів; функція сприйняття акселераційного руху
УДК 629.735.015 (045)
 
Description The complex problem regarding the longitudinal motion of light aircraft with the aim to analyze human perception (crewmembers, passengers) of the acceleration loads during flight in air turbulence is considered. As a model the system of differential equations of first order is used. It describes the longitudinal motion of an airplane in turbulent atmosphere with application of lift force direct control system and acceleration loads perception by human organism. The results of parametric analysis of design, operation and meteorological conditions influence on the acceleration loads distribution are presented. Comfort criterion is suggested. It can be used for the assessment of comfort level for passengers and crew members and for selection of aircraft performances, modes of flight and flight control processes.
Рассмотрена комплексная задача относительно продольного движения легкого самолета с целью анализа восприятия человеком ( экипаж, пассажиры ) перегрузок во время полета в условиях турбулентности атмосферы. Как модель использована система дифференциальных уравнений первого порядка, что описывает продольное движение самолета в неспокойной атмосфере с использованием системы непосредственного управления подъемной силой и восприятия организмом человека акселерационных нагрузок. Приведены результаты параметрического анализа влияния конструктивных, метеорологических и эксплуатационных характеристик на распределение амплитуд перегрузки. Предложен критерий комфорта, который может использоваться для оценивания уровня комфорта пассажиров и экипажа и выбора параметров самолета, режимов полета и процессов управления полетом.
Розглянуто комплексну задачу стосовно повздовжнього руху легкого літака з метою аналізу сприйняття людиною (екіпаж, пасажири) перевантажень під час польоту в умовах турбулентності атмосфери. Як модель використано систему диференціальних рівнянь першого порядку, що описує повздовжній рух літака у неспокійній атмосфері із використанням системи безпосереднього керування піднімальною силою і сприйняття організмом людини акселераційних навантажень. Наведено результати параметричного аналізу впливу конструктивних, метеорологічних та експлуатаційних характеристик на розподіл амплітуд перевантаження. Запропоновано критерій комфорту, що може використовуватись для оцінювання рівня комфорту пасажирів та екіпажу та вибору параметрів літака, режимів польоту та процесів керування польотом.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2010-11-24
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/5228
10.18372/2310-5461.6.5228
 
Source Наукоємні технології; Том 6, № 2 (2010); 98-101
Science-based technologies; Том 6, № 2 (2010); 98-101
Наукоемкие технологии; Том 6, № 2 (2010); 98-101
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ