ДИНАМІЧНА МОДЕЛЬ РЕКЛАМНОГО ВПЛИВУ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЕФЕКТИВНОЇ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ДИНАМІЧНА МОДЕЛЬ РЕКЛАМНОГО ВПЛИВУ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЕФЕКТИВНОЇ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ
|
|
Creator |
Юдіна, Н.В.
|
|
Subject |
—
УДК 338.27:659.113.7 |
|
Description |
У статі досліджується проблема неоднозначності підходів до процесу рекламного впливу як основної причини відсутності універсальної методики оцінки ефективності реклами. Запропоновано авторську динамічну модель реклами торгової марки. Рекламний вплив одночасно пропонується розглядати як у динамічних, так і умовно статичних умовах .
|
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2007-04-09
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/EPSAE/article/view/3950
|
|
Source |
Problems of a systemic approach to the economy enterprises; Том 3, № 3 (2007)
Проблеми системного підходу в економіці підприємств; Том 3, № 3 (2007) Электронный журнал «Проблемы системного подхода в экономике»; Том 3, № 3 (2007) |
|
Language |
uk
|
|