Record Details

ROLE OF MARKETING ENTERPRISES AIR SERVICES

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ROLE OF MARKETING ENTERPRISES AIR SERVICES
РОЛЬ МАРКЕТИНГА КОМПАНИИ АВИАТРАНСПОРТНЫХ УСЛУГ
РОЛЬ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВ АВІАТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ
 
Creator Петровська, С.В.
 
Subject
339.138

339.138

339.138
 
Description  The role of marketing of airlines which are engaged in passenger or freight transportations, and air-ports, at the market of air services is grounded.
 Обоснованно роль маркетинга авиакомпаний, которые занимаются пассажирскими или грузовыми перевозками, и аэропортов на рынке авиатранспортных услуг.
 Обґрунтовано роль маркетингу авіакомпаній, що займаються пасажирськими чи вантажними перевезеннями, та аеропортів на ринку авіатранспортних послуг.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2009-03-18
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PSAE/article/view/3697
 
Source Problems Systematic Approach in Economics; № 28 (2009); 14-23
Проблемы системного подхода в экономике; № 28 (2009); 14-23
Проблеми системного підходу в економіці; № 28 (2009); 14-23
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ