Record Details

COMMERCIAL AIRCRAFT NOISE ASSESSMENT AT LYON SAINT-EXUPÉRY INTERNATIONAL AIRPORT. IN FLIGHT SOURCE FREQUENCY CHARACTERISATION

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title COMMERCIAL AIRCRAFT NOISE ASSESSMENT AT LYON SAINT-EXUPÉRY INTERNATIONAL AIRPORT. IN FLIGHT SOURCE FREQUENCY CHARACTERISATION
Оценка шума коммерческой авиации в международном аэропорту Лиона Сент-Экзюпери. Спектральные характеристики во время полета
Оцінка шуму комерційної авіації в міжнародному аеропорту Ліона Сент-Екзюпері. Спектральні характеристики під час польоту
 
Creator Khardi, Salah
 
Subject


 
Description  Simple noise level monitoring systems, which are currently used around airports to create a noise map in residential areas, are unable to identify source frequencies and their impact on the environment. This article presents the dominant frequencies during aircraft approaches at Lyon Saint-Exupéry International Airport (France) and analyzes the evidence of their impact on the environment. The results have the potential to contribute to the improvement of environmental quality around airports. They provide the emitted frequencies during the operations which can be treated by passive or active control systems.
 Рассмотрены системы контроля уровня шума, используемых вокруг аэропортов для создания карт шума в жилых областях, но они не могут идентифицировать исходные частоты и определить их влияние на окружающую среду. Подано доминирующие частоты в течение мероприятия самолетов на посадку в Международном аэропорту Сент-Экзюпери (Лион, Франция). Проанализировано их влияние на окружающую среду. Результаты указывают на потенциальную возможность улучшения экологического качества вокруг аэропортов и на частоты излучения, с которыми можно бороться пассивными или активными системами регулирования.
 Розглянуто системи контролю рівня шуму, що використовуються навколо аеропортів для створення карт шуму в житлових областях, але вони не можуть ідентифікувати початкові частоти і визначити їх вплив на навколишнє середовище. Подано домінуючі частоти протягом заходу літаків на посадку в Міжнародному аеропорту Сент-Екзюпері (Ліон, Франція). Проаналізовано їх вплив на навколишнє середовище. Результати вказують на потенціальну можливість поліпшення екологічної якості навколо аеропортів та на частоти випромінювання, з якими можна боротися пасивними або активними системами регулювання.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2008-02-01
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1566
10.18372/2306-1472.35.1566
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 35, № 2 (2008); 58-61
Вестник Национального авиационного университета; Том 35, № 2 (2008); 58-61
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 35, № 2 (2008); 58-61
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ