Record Details

ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГУ СПОЖИВЧОГО ДОЗВОЛУ В СИСТЕМІ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГУ СПОЖИВЧОГО ДОЗВОЛУ В СИСТЕМІ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
 
Creator МАТВІЙЧУК-СОСКІНА, Н.О.; Національна академія управління
 
Subject міжнародний маркетинговий менеджмент; маркетинг споживчого дозволу; Інтернет-маркетинг; міжнародний маркетинг; мобільний маркетинг; міжнародні комунікації;
339.138:004
 
Description У статті автором запропоновано шляхи запровадження маркетингу споживчого дозволу якодержання особистої інформації від клієнта та дозволу на певні види її комерційного використання в струк-туру інформаційних продуктів системи міжнародного менеджменту. Це дозволяє ефективно використовува-ти такі інструменти міжнародного менеджменту, як тотальне управління якістю, менеджмент відносин ізклієнтами, латеральний маркетинг, менеджмент соціальних медіа, менеджмент змін. Елемент споживчогодозволу став невід’ємною складовою в боротьбі глобальних брендів за лояльність споживачів. Використанняміжнародного досвіду українськими підприємствами дозволить їм формувати нові стандарти взаємин із кліє-нтами та моделі дієвого орієнтованого на клієнтів менеджменту.
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor
 
Date 2013-12-05
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/7100
 
Source Стратегія розвитку України. Економіка, соціологія, право.; № 4 (2013)
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; № 4 (2013)
Стратегия развития Украины. Экономика, социология, право; № 4 (2013)
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ