ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГУ СПОЖИВЧОГО ДОЗВОЛУ В СИСТЕМІ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГУ СПОЖИВЧОГО ДОЗВОЛУ В СИСТЕМІ МІЖНАРОДНОГО МАРКЕТИНГОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
|
|
Creator |
МАТВІЙЧУК-СОСКІНА, Н.О.; Національна академія управління
|
|
Subject |
міжнародний маркетинговий менеджмент; маркетинг споживчого дозволу; Інтернет-маркетинг; міжнародний маркетинг; мобільний маркетинг; міжнародні комунікації;
339.138:004 |
|
Description |
У статті автором запропоновано шляхи запровадження маркетингу споживчого дозволу якодержання особистої інформації від клієнта та дозволу на певні види її комерційного використання в струк-туру інформаційних продуктів системи міжнародного менеджменту. Це дозволяє ефективно використовува-ти такі інструменти міжнародного менеджменту, як тотальне управління якістю, менеджмент відносин ізклієнтами, латеральний маркетинг, менеджмент соціальних медіа, менеджмент змін. Елемент споживчогодозволу став невід’ємною складовою в боротьбі глобальних брендів за лояльність споживачів. Використанняміжнародного досвіду українськими підприємствами дозволить їм формувати нові стандарти взаємин із кліє-нтами та моделі дієвого орієнтованого на клієнтів менеджменту.
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2013-12-05
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/7100
|
|
Source |
Стратегія розвитку України. Економіка, соціологія, право.; № 4 (2013)
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; № 4 (2013) Стратегия развития Украины. Экономика, социология, право; № 4 (2013) |
|
Language |
uk
|
|