Record Details

ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОГРАМ ЛОЯЛЬНОСТІ ПАСАЖИРІВ НА РИНКУ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОГРАМ ЛОЯЛЬНОСТІ ПАСАЖИРІВ НА РИНКУ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
 
Creator КОМАНДРОВСЬКА, В.Є.; Інститут економіки та менеджменту
Національного авіаційного університету
ІЛЬЄНКО, В.О.; Національний авіаційний університет
 
Subject інновація; порівняння; програма лояльності; авіакомпанія; пасажири; авіаційні перевезення;
656.01
 
Description У статті розглянуто програми лояльності на ринку авіаперевезень. Розроблена порівняльнахарактеристика програм стимулювання пасажирів, які використовують авіакомпанії для залучення більшоїкількості клієнтів. Дослідження були зроблені на прикладі програм стимулювання, які використовують такіпровідні європейські авіакомпанії як: Air France, KLM (Royal Dutch Airlines), Lufthansa, Swiss International AirLines, Austrian Airlines, Turkish Airlines, російська авіакомпанія «Аерофлот» та українська авіакомпанія МАУ(Міжнародні авіалінії України).
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor
 
Date 2013-12-05
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/7093
 
Source Стратегія розвитку України. Економіка, соціологія, право.; № 4 (2013)
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; № 4 (2013)
Стратегия развития Украины. Экономика, социология, право; № 4 (2013)
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ