ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОГРАМ ЛОЯЛЬНОСТІ ПАСАЖИРІВ НА РИНКУ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОГРАМ ЛОЯЛЬНОСТІ ПАСАЖИРІВ НА РИНКУ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
|
|
Creator |
КОМАНДРОВСЬКА, В.Є.; Інститут економіки та менеджменту Національного авіаційного університету ІЛЬЄНКО, В.О.; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
інновація; порівняння; програма лояльності; авіакомпанія; пасажири; авіаційні перевезення;
656.01 |
|
Description |
У статті розглянуто програми лояльності на ринку авіаперевезень. Розроблена порівняльнахарактеристика програм стимулювання пасажирів, які використовують авіакомпанії для залучення більшоїкількості клієнтів. Дослідження були зроблені на прикладі програм стимулювання, які використовують такіпровідні європейські авіакомпанії як: Air France, KLM (Royal Dutch Airlines), Lufthansa, Swiss International AirLines, Austrian Airlines, Turkish Airlines, російська авіакомпанія «Аерофлот» та українська авіакомпанія МАУ(Міжнародні авіалінії України).
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2013-12-05
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/7093
|
|
Source |
Стратегія розвитку України. Економіка, соціологія, право.; № 4 (2013)
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; № 4 (2013) Стратегия развития Украины. Экономика, социология, право; № 4 (2013) |
|
Language |
uk
|
|