ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПРОГРАМИ МІЖНАРОДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АВІАКОМПАНІЙ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПРОГРАМИ МІЖНАРОДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АВІАКОМПАНІЙ
|
|
Creator |
КОРЖ, М.В.; Національний авіаційний університет
КЛІОНСЬКИЙ, О.М.; Інституту економіки та менеджменту НАУ |
|
Subject |
міжфірмова діяльність; авіакомпанії; маркетинг; маркетингова програма;
658.3:656.7:061.5(045) |
|
Description |
У статті проведено аналіз економічного стану розвитку сфери надання послуг в Україні в сучасних умовах розвитку світової економіки та визначено місце у міжнародному бізнесі аерокомпаній та аеропортів.Запропоновано напрями удосконалення методології розробки маркетингової програми та сформовано механізм системного маркетингового планування для організації міжнародної діяльності аерокомпаній та аеропортів з урахуванням їх особливостей функціонування у сучасних умовах економічного розвитку України.
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2013-06-07
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/6215
|
|
Source |
Стратегія розвитку України. Економіка, соціологія, право.; № 2 (2013)
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; № 2 (2013) Стратегия развития Украины. Экономика, социология, право; № 2 (2013) |
|
Language |
uk
|
|