Record Details

ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПРОГРАМИ МІЖНАРОДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АВІАКОМПАНІЙ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПРОГРАМИ МІЖНАРОДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АВІАКОМПАНІЙ
 
Creator КОРЖ, М.В.; Національний авіаційний університет
КЛІОНСЬКИЙ, О.М.; Інституту економіки та менеджменту НАУ
 
Subject міжфірмова діяльність; авіакомпанії; маркетинг; маркетингова програма;
658.3:656.7:061.5(045)
 
Description У статті проведено аналіз економічного стану розвитку сфери надання послуг в Україні в сучасних умовах розвитку світової економіки та визначено місце у міжнародному бізнесі аерокомпаній та аеропортів.Запропоновано напрями удосконалення методології розробки маркетингової програми та сформовано механізм системного маркетингового планування для організації міжнародної діяльності аерокомпаній та аеропортів з урахуванням їх особливостей функціонування у сучасних умовах економічного розвитку України.
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor
 
Date 2013-06-07
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SR/article/view/6215
 
Source Стратегія розвитку України. Економіка, соціологія, право.; № 2 (2013)
Strategy of Ukraine. Economics, sociology, law; № 2 (2013)
Стратегия развития Украины. Экономика, социология, право; № 2 (2013)
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ