APPLICATION OF MULTITUDE THEORY ELEMENTS IN EDUCATIONAL PROJECTS
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
APPLICATION OF MULTITUDE THEORY ELEMENTS IN EDUCATIONAL PROJECTS
ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ТЕОРІЇ МНОЖИН У СИСТЕМІ ОСВІТНІХ ПРОЕКТІВ |
|
Creator |
Кадильникова, Т. М.; доктор технічних наук, професор, завідувач кафедри управління проектами НМетАУ м. Дніпропетровськ
Лазарєва, Є. Д.; аспірант кафедри управління проектами НМетАУ м. Дніпропетровськ |
|
Subject |
educational project; the index of competence; functional quality of education; project triangle; learning efficiency; factor space; hierarchical model
— освітній проект; індекс компетенції; функціонал якості освіти; проектний трикутник; ефективність навчання; факторний простір; ієрархічна модель УДК 159.923.2 |
|
Description |
The article analyzes the results of the research of a system of dynamic factors, that determine product quality of an educational project in university. On the basis of theoretical researches the model of evaluation of product quality of an educational project stressing the place allocated to innovative technologies was developed and described. Based on mathematical processing of experimental results statistical forecasting methods were proved. Adequate models for determining the main components of the index competencies of users of educational projects, that make it possible to create a fundamental approach to the estimation of quality of the product within the fixed rate of resource support for its further selection to the educational program, were obtained
Стаття присвячена аналізу результатів дослідження системи динамічних чинників, що визначають якість продукту освітнього проекту у ВНЗ. На основі проведених теоретичних досліджень розроблено та описано модель системи оцінки якості продукту освітнього проекту, де виділено місце інноваційним технологіям. На підставі математичної обробки результатів експериментальних досліджень обґрунтовано статистичні методи прогнозування. Одержано адекватні моделі визначення основних компонентів індексу компетенції користувачів освітніх проектів, що дають можливість створити фундаментальний підхід до визначення очікуваної якості продукту в межах фіксованого показника ресурсного забезпечення з метою його подальшого відбору до освітньої програми. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2015-03-16
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/10201
10.18372/2411-264X.6.10201 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 6 (2015)
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 6 (2015) Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 6 (2015) |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|