Інтернет як актуальний засіб рекламних комунікацій у ххі столітті: Web-технології та стилістичні тенденції
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Інтернет як актуальний засіб рекламних комунікацій у ххі столітті: Web-технології та стилістичні тенденції
Internet as the current means of advertising communications in the XXI century Интернет как актуальное средство рекламных коммуникаций в ХХІ веке |
|
Creator |
Pryshchenko, S.
Pryshchenko, М. |
|
Subject |
Інтернет-простір; рекламні комунікації; WEB-технології; стилістичні тенденції WEB-дизайну; функціональність.
7:74.01 Internet area; advertising communications; WEB technologies; stylistic tendencies of WEB design; functionality. 7:74.01 Интернет-пространство; рекламные коммуникации; WEB-технологии; стилистические тенденции WEB-дизайна; функциональность. 7:74.01 |
|
Description |
Інтернет досліджено як актуальний засіб рекламних комунікацій у сучасних умовах жорсткої конкуренції і перенасиченості ринку товарами та послугами. Розглянуто можливості WEB-технологій у формуванні іміджу компанії, навчального закладу, особистості. Стилістичні тенденції WEB-дизайну охарактеризовано залежно від функціонального призначення сайтів і банерної реклами.
WEB-technologies and stylistic tendencies. Internet is investigated as the current means of advertising communications in today's highly competitive market and the glut of goods and services. The possibilities of WEB-technologies in shaping the image of the company, educational institution, person are considered. Stylistic tendencies of WEB design are characterized depending on the functional purpose the websites and banner ads. WEB-технологии и стилистические тенденции. Интернет исследован как актуальное средство рекламных коммуникаций в современных условиях жесткой конкуренции и перенасыщения рынка товарами и услугами. Рассмотрены возможности WEB-технологий в формировании имиджа компании, учебного заведения, личности. Стилистические тенденции WEB-дизайна охарактеризованы в зависимости от функционального назначення сайтов и баннерної рекламы. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2020-02-13
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/10255
10.18372/2415-8151.7.10255 |
|
Source |
Теорія та практика дизайну; № 7 (2015); 218-226
Теория и практика дизайна; № 7 (2015); 218-226 Theory and practice of design; № 7 (2015); 218-226 |
|
Language |
uk
|
|