HIGHER EDUCATION QUALITY ASSURANCE: CURRENT PRACTICE IN GREAT BRITAIN
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
HIGHER EDUCATION QUALITY ASSURANCE: CURRENT PRACTICE IN GREAT BRITAIN
Обеспечение качества высшего образования: современный английский опыт Забезпечення якості вищої освіти: сучасний англійський досвід |
|
Creator |
Avshenyuk, N.M.
|
|
Subject |
—
— — |
|
Description |
The article deals with an international problem of quality assurance in higher education. Despite the enormous growth in national quality assurance processes in Great Britain, serious doubts remain about their effectiveness in achieving lasting quality improvement. The paper suggests that the quality of students’ experience of higher education can more effectively be improved by combining educational development with quality assurance to create a more positive, not punitive approach. The concept of “quality development” is explained and mechanisms of this approach are described.
Рассмотрена международная проблема обеспечения качества высшего образования в условиях стремительно изменяющегося мира. В последние годы в Великобритании происходит существенное развитие процесса обеспечения качества высшего образования. Несмотря на очевидное улучшение качества образования в высших учебных заведениях страны, возникают сомнения относительно сохранения уровня достигнутых результатов. Обоснован новый для английской академической практики подход к решению этой проблемы, получивший название «процесс усовершенствования качества». Он рассматривается учеными и преподавателями Великобритании как процесс объединения мероприятий, направленных на усовершенствование образования и обеспечения его качества. Розглянуто міжнародну проблему забезпечення якості вищої освіти в умовах сучасного стрімко змінного сус-пільства. Останніми роками у Великій Британії відбувається значне розгортання процесу забезпечення якості вищої освіти. Попри очевидне поліпшення якості освіти у вищих навчальних закладах країни, виникають сумніви щодо тривалого збереження рівня досягнутих результатів. Обґрунтовано новий для англійської академічної практики підхід до розв’язання цієї проблеми, який дістав назву „процес удосконалення якості”. Він розглядається науковцями і викладачами Великої Британії як процес поєднання заходів, спрямованих на удосконалення освіти і забезпечення її якості. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2005-02-01
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1166
10.18372/2306-1472.24.1166 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 24, № 2 (2005); 164-168
Вестник Национального авиационного университета; Том 24, № 2 (2005); 164-168 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 24, № 2 (2005); 164-168 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e |
|