Record Details

Advertising of fashionable costumes as specific channels communication

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Advertising of fashionable costumes as specific channels communication
Реклама модного костюма как специфический канал коммуникации
Реклама модного костюму як специфічний канал комунікації
 
Creator Mirgorodska, N. V.; Kherson National Technical University of Ukraine
 
Subject Fashion; functions of suit and fashion; theory of communication.
7.05: 687.01
Мода; функции костюма и моды; теория коммуникации.
7.05: 687.01
Мода; функції костюма і моди; теорія комунікації.
7.05: 687.01
 
Description General descriptions of the phenomenon as fashionable suit are analyzed in publication. The features of its usage are marked in advertising as specific channel of communication.
В статье анализируются общие характеристики такого явления как модный костюм. Выявлены особенности его использования в рекламе как специфическом канале коммуникации.
В публікації проаналізовано загальні характеристики явища модного костюму. Означено особливості його використання в рекламі як специфічному каналі комунікації.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2012-04-22
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/5973
 
Source Теорія та практика дизайну; № 1 (2012); 88-94
Теория и практика дизайна; № 1 (2012); 88-94
Theory and practice of design; № 1 (2012); 88-94
 
Language uk;ru;en.
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ