Advertising of fashionable costumes as specific channels communication
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Advertising of fashionable costumes as specific channels communication
Реклама модного костюма как специфический канал коммуникации Реклама модного костюму як специфічний канал комунікації |
|
Creator |
Mirgorodska, N. V.; Kherson National Technical University of Ukraine
|
|
Subject |
Fashion; functions of suit and fashion; theory of communication.
7.05: 687.01 Мода; функции костюма и моды; теория коммуникации. 7.05: 687.01 Мода; функції костюма і моди; теорія комунікації. 7.05: 687.01 |
|
Description |
General descriptions of the phenomenon as fashionable suit are analyzed in publication. The features of its usage are marked in advertising as specific channel of communication.
В статье анализируются общие характеристики такого явления как модный костюм. Выявлены особенности его использования в рекламе как специфическом канале коммуникации. В публікації проаналізовано загальні характеристики явища модного костюму. Означено особливості його використання в рекламі як специфічному каналі комунікації. |
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-04-22
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/5973
|
|
Source |
Теорія та практика дизайну; № 1 (2012); 88-94
Теория и практика дизайна; № 1 (2012); 88-94 Theory and practice of design; № 1 (2012); 88-94 |
|
Language |
uk;ru;en.
|
|