Record Details

Особливості сприйняття динамічної візуальної реклами на транспорті

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Особливості сприйняття динамічної візуальної реклами на транспорті
Features of perception of dynamic visual advertising on transport
Особенности восприятия динамической визуальной рекламы на транспорте
 
Creator Gladkih (Bulka), S.
 
Subject Візуальна реклама на транспорті; зорове сприйняття; динаміка; шрифт.
7.012:625
Visual advertising on transport; visual perception; dynamics; a font.
7.012:625
Визуальная реклама на транспорте; зрительное восприятие; динамика; шрифт.
7.012:625
 
Description Систематизовано зорове сприйняття візуальної реклами на транспорті (ВРТ) по сприйняттю часу, простору та руху. Проаналізовано стилі шрифтів у ВРТ, які в основному використовуються при створенні рекламного повідомлення. Визначено особливості сприйняття змісту ВРТ, враховуючи співвідношення візуалізації художнього образу до тексту рекламного повідомлення на борту транспортного засобу.
The visual perception  of visual advertising on transport (VAT) on perception  of time, space and movement is systematized. Styles of fonts in VAT, which basically are used at creation of the advertising message, are analysed. Features of perception  of VAT contents are determined, taking into account a parity  of visualization of an artistic image to the text of the advertising message on board a vehicle.
Систематизировано зрительное восприятие визуальной рекламы на транспорте (ВРТ) по восприятию времени, пространства и движения. Проанализированы стили шрифтов во ВРТ, которые в основном используются при создании рекламного сообщения. Определены особенности восприятия содержания ВРТ, учитывая соотношение визуализации художественного образа к тексту рекламного сообщения на борту транспортного средства.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2014-03-29
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/9962
 
Source Теорія та практика дизайну; № 6 (2014); 36-42
Теория и практика дизайна; № 6 (2014); 36-42
Theory and practice of design; № 6 (2014); 36-42
 
Language uk;ru;en.
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ