Особливості сприйняття динамічної візуальної реклами на транспорті
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Особливості сприйняття динамічної візуальної реклами на транспорті
Features of perception of dynamic visual advertising on transport Особенности восприятия динамической визуальной рекламы на транспорте |
|
Creator |
Gladkih (Bulka), S.
|
|
Subject |
Візуальна реклама на транспорті; зорове сприйняття; динаміка; шрифт.
7.012:625 Visual advertising on transport; visual perception; dynamics; a font. 7.012:625 Визуальная реклама на транспорте; зрительное восприятие; динамика; шрифт. 7.012:625 |
|
Description |
Систематизовано зорове сприйняття візуальної реклами на транспорті (ВРТ) по сприйняттю часу, простору та руху. Проаналізовано стилі шрифтів у ВРТ, які в основному використовуються при створенні рекламного повідомлення. Визначено особливості сприйняття змісту ВРТ, враховуючи співвідношення візуалізації художнього образу до тексту рекламного повідомлення на борту транспортного засобу.
The visual perception of visual advertising on transport (VAT) on perception of time, space and movement is systematized. Styles of fonts in VAT, which basically are used at creation of the advertising message, are analysed. Features of perception of VAT contents are determined, taking into account a parity of visualization of an artistic image to the text of the advertising message on board a vehicle. Систематизировано зрительное восприятие визуальной рекламы на транспорте (ВРТ) по восприятию времени, пространства и движения. Проанализированы стили шрифтов во ВРТ, которые в основном используются при создании рекламного сообщения. Определены особенности восприятия содержания ВРТ, учитывая соотношение визуализации художественного образа к тексту рекламного сообщения на борту транспортного средства. |
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2014-03-29
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/9962
|
|
Source |
Теорія та практика дизайну; № 6 (2014); 36-42
Теория и практика дизайна; № 6 (2014); 36-42 Theory and practice of design; № 6 (2014); 36-42 |
|
Language |
uk;ru;en.
|
|