Record Details

Забезпечення експлуатаційної надійності малогабаритних пневматичних клапанів з двопозиційним поляризованим електромагнітним приводом

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Забезпечення експлуатаційної надійності малогабаритних пневматичних клапанів з двопозиційним поляризованим електромагнітним приводом
Обеспечение эксплуатационной надежности малогабаритных пневматических клапанов с двухпозиционным поляризованным электромагнитным приводом
Ensuring of the work reliability of compact-sized valves with two-positioned polarized electromagnetic drive
 
Creator ЗАЙОНЧКОВСКИЙ, Г. И.; Національний авіаційний університет
БАРИЛЮК, Е. И.; Національний авіаційний університет
РЫКУНИЧ, Ю. Н.; ПАТ « Київське центральне
конструкторське бюро арматуробудування »
ФЕДОРИЧКО, Я. Б.; ПАТ « Київське центральне конструкторське бюро арматуробудування »
 
Subject малогабаритний пневматичний клапан; електромагнітний привід, експлуатаційна надійність; знос; втомна міцність; ресурс
УДК 621.891:621.646
малогабаритный пневматический клапан; электромагнитный привод; эксплуатационная надежность; износ; усталостная прочность; ресурс
УДК 621.891:621.646
compact-sized pneumatic valve; electromagnetic drive; work reliability; wear; fatigue; recourse
UDC 621.891:621.646
 
Description На підставі результатів проведених ресурсних випробувань визначені основні зміни технічного стану в елементах і вузлах малогабаритних пневматичних клапанів з двопозиційним електромагнітним приводом. Виявлені зв'язки між розвитком дегроадаційних процесів по зміні технічного стану клапанів і зміні їх вихідних функціональних параметрів. Визначений критичний елемент клапана (шток), руйнування якого під дією циклічних динамічних навантажень обмежує ресурс клапана і знижує його експлуатаційну надійність. Розроблені науково обгрунтовані рекомендації по забезпеченню надійності і безвідмовності клапанів цього типу на етапі проектування. Для зменшення інтенсивності циклічних ударних навантажень на елементи клапана при його спрацьовуванні рекомендується використати спеціальні демпфуючі пристрої в кінематичній схемі рухливої частини електромагнітного приводу. Результати досліджень впроваджені в ПАО "Київське центральне конструкторське бюро арматуробудування"
На основании результатов проведенных ресурсных испытаний определены основные изменения технического состояния в элементах и узлах малогабаритных пневматических клапанов с двухпозиционным электромагнитным приводом. Выявленысвязи между развитием деградационных процессов по изменению технического состояния клапанов и изменению их выходных функциональных параметров. Определен критический элемент клапана (шток), разрушение которого под действиемциклических динамических нагрузок ограничивает ресурс клапана и снижает егоэксплуатационную надежность. Разработаны научно обоснованные рекомендациипо обеспечению надежности и безотказности клапанов данного типа на этапепроектирования. Для уменьшения интенсивности циклических ударных нагрузок наэлементы клапана при его срабатывании рекомендуется использовать специальные демпфирующие устройства в кинематической схеме подвижной части электромагнитного привода. Результаты исследований внедрены в ПАО «Киевскоецентральное конструкторское бюро арматуростроения»
Using the results of conducted recourse tests, the main changes of technical condition in theelements of compact-sized pneumatic valves with two-positioned electromagnetic drive wererevealed. The connections between the development of degradation processes of the technicalcondition changes in valves and changes of output functional parameters were revealed. Therod was determined as a critical element, which destruction under the cyclic dynamic loadslimits the valve recourse and decreases the valve reliability. Scientifically reasoned recommendationson ensuring the valve reliability and faultness during the designing process of suchvalves were created. For decreasing the intensiveness of cyclic dynamic loads during its workit is recommended to use special damping devices built into the kinematic scheme of the electromagneticdrive moving assembly. The results of the research were implemented at the JSCB“Kiev central design bureau of valve design”
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2016-06-02
 
Type
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PTZ/article/view/10391
 
Source Проблеми тертя та зношування; № 1(70) (2016); 79-91
Scientific-Technical Journal "Problems of Friction and Wear"; № 1(70) (2016); 79-91
Проблемы трения и изнашивания; № 1(70) (2016); 79-91
 
Language ru
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ