Теоретичні принципи дослідження виникнення заторових станів
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Теоретичні принципи дослідження виникнення заторових станів
Теоретические принципы исследования возниконвения заторовых состояний THEORETICAL PRINCIPLES OF CONGESTION CONDITIONS RESEARCH |
|
Creator |
Pershakov, Valery; National Aviation University
Krotov, Roman; National Aviation University |
|
Subject |
—
дозволяючий сигнал; заторова черга; перехрестя; транспортний засіб; транспортний потік 656.11.021.24:001.891.7(045) — заторовая очередь; перекресток; разрешающий сигнал; транспортный поток; транспортное средство 656.11.021.24:001.891.7(045) — allowing cycle; congestion queue; crossroad; traffic; vehicle 656.11.021.24:001.891.7(045) |
|
Description |
В останні роки кількість транспортних засобів на автомобільних дорогах постійно зростає. У статті розглянуто сприятливі фактори заторів. Наведено приклад математичної моделі заторової ситуації на регульованому перехресті. Показано динаміку заторової черги на перехрестях, а також її довжину.
В последние годы количество транспортных средств на автомобильных дорогах постоянно растет. В статье рассмотрены благоприятные факторы заторов. Представлен пример математической модели заторовой очереди на регулируемом перекрестке. Показана динамика заторовой очереди на перекрестках, а также ее длина. Recent years the number of vehicles on the roads increases continuously. This paper considers favorable factors of congestion. An example of a mathematical model of a situation of congestion on a regulated crossroad is provided. The dynamics of the queue congestion at crossroads, as well as its length is also showed. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-06-24
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/8846
10.18372/2306-1472.63.8846 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 63, № 2 (2015); 34-39
Вестник Национального авиационного университета; Том 63, № 2 (2015); 34-39 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 63, № 2 (2015); 34-39 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e |
|