Record Details

Principle of co-operation design-system and environment in planning of external advertising’s objects

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Principle of co-operation design-system and environment in planning of external advertising’s objects
Принцип взаимодействия дизайн-системы и среды в проектировании обьектов внешней рекламы
Принципи взаємодії дизайн-системи і середовища у проектуванні об'єктів зовнішньої реклами
 
Creator Sklyarenko, N. V.; Lutsk National Technical University, Lutsk
 
Subject Design-system; approach of the systems; environment; principle of co-operation; external advertising.
7.012:659
Дизайн-система; системный подход; среда; принцип взаимодействия; внешняя реклама.
7.012:659
Дизайн-система; системний підхід; середовище; принцип взаємодії; зовнішня реклама.
7.012:659
 
Description In the article principle of co-operation of the system and environment is exposed as inalienable part of approach of the systems is in a design. The features of this principle are reflected on the example of planning of innovative objects of the external advertising.
В статье раскрыт принцип взаимодействия системы и среды как неотъемлемая часть системного подхода в дизайне. Отражены особенности этого принципа на примере проектирования инновационных объектов внешней рекламы.
У статті розкритий принцип взаємодії системи і середовища як невід’ємна частина системного підходу у дизайні. Висвітлено особливості цього принципу на прикладі проектування інноваційних об’єктів зовнішньої реклами.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2013-05-14
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/6294
 
Source Теорія та практика дизайну; № 4 (2013); 160-170
Теория и практика дизайна; № 4 (2013); 160-170
Theory and practice of design; № 4 (2013); 160-170
 
Language uk;ru;en.
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ