ШЛЯХИ ЗМЕНШЕННЯ ДИНАМІЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ ТА ІНТЕНСИВНОСТІ ПРОЦЕСІВ ЗНОШУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ МАЛОГАБАРИТНИХ ЕЛЕКТРОМАГНІТНИХ КЛАПАНІВ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ШЛЯХИ ЗМЕНШЕННЯ ДИНАМІЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ ТА ІНТЕНСИВНОСТІ ПРОЦЕСІВ ЗНОШУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ МАЛОГАБАРИТНИХ ЕЛЕКТРОМАГНІТНИХ КЛАПАНІВ
WAYS OF DYNAMICAL LOADS DECREASE AND REDUCE THE WEAR PROCESSES OF SMALL-SIZED SOLENOID VALVE ELEMENTS |
|
Creator |
Барилюк, Євген Ігорович
Зайончковський, Геннадій Йосипович |
|
Subject |
електромагнітний клапан ; динамічні навантаження ; затвор ; демфірувальний елемент ; зношування ; ресурс
— solenoid valve ; dynamic loads ; damping element ; slider ; service life. — |
|
Description |
Показано, що одним з ефективних шляхів зменшення динамічних навантаженьта інтенсивності процесів зношування елементів малогабаритнихелектромагнітних клапанів є введення штучного демпфірування в рухомійчастині електромагнітного приводу клапана. Наведено результати розрахунківнапружень в елементах затвору клапана типу «метал – метал» при йогозакритті за відсутністю та за наявністю спеціального демпфірувальногоелемента в рухомій частині електромагнітного приводу. Експериментальнопідтверджено зменшення інтенсивності процесів зношування елементівзатвору клапана за рахунок введення штучного демпфірування.
This article shows, that one of the effective ways for reducing dynamic loads and decreasing theintensiveness of small-sized solenoid valve elements wear is implementation of damping in thevalve moving assembly. The article gives results of tension calculation in the valve metal-tometalsealing elements. It was experimentally proven that there is a decrease of wear intensivenessin valve sealing elements due to the influence of damping. |
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2014-06-29
|
|
Type |
—
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PTZ/article/view/8602
|
|
Source |
Проблеми тертя та зношування; № 3(64) (2014); 60-66
Scientific-Technical Journal "Problems of Friction and Wear"; № 3(64) (2014); 60-66 Проблемы трения и изнашивания; № 3(64) (2014); 60-66 |
|
Language |
uk
|
|