Record Details

ШЛЯХИ ЗМЕНШЕННЯ ДИНАМІЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ ТА ІНТЕНСИВНОСТІ ПРОЦЕСІВ ЗНОШУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ МАЛОГАБАРИТНИХ ЕЛЕКТРОМАГНІТНИХ КЛАПАНІВ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ШЛЯХИ ЗМЕНШЕННЯ ДИНАМІЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ ТА ІНТЕНСИВНОСТІ ПРОЦЕСІВ ЗНОШУВАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ МАЛОГАБАРИТНИХ ЕЛЕКТРОМАГНІТНИХ КЛАПАНІВ
WAYS OF DYNAMICAL LOADS DECREASE AND REDUCE THE WEAR PROCESSES OF SMALL-SIZED SOLENOID VALVE ELEMENTS
 
Creator Барилюк, Євген Ігорович
Зайончковський, Геннадій Йосипович
 
Subject електромагнітний клапан ; динамічні навантаження ; затвор ; демфірувальний елемент ; зношування ; ресурс

solenoid valve ; dynamic loads ; damping element ; slider ; service life.

 
Description Показано, що одним з ефективних шляхів зменшення динамічних навантаженьта інтенсивності процесів зношування елементів малогабаритнихелектромагнітних клапанів є введення штучного демпфірування в рухомійчастині електромагнітного приводу клапана. Наведено результати розрахунківнапружень в елементах затвору клапана типу «метал – метал» при йогозакритті за відсутністю та за наявністю спеціального демпфірувальногоелемента в рухомій частині електромагнітного приводу. Експериментальнопідтверджено зменшення інтенсивності процесів зношування елементівзатвору клапана за рахунок введення штучного демпфірування.
This article shows, that one of the effective ways for reducing dynamic loads and decreasing theintensiveness of small-sized solenoid valve elements wear is implementation of damping in thevalve moving assembly. The article gives results of tension calculation in the valve metal-tometalsealing elements. It was experimentally proven that there is a decrease of wear intensivenessin valve sealing elements due to the influence of damping.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor

 
Date 2014-06-29
 
Type
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PTZ/article/view/8602
 
Source Проблеми тертя та зношування; № 3(64) (2014); 60-66
Scientific-Technical Journal "Problems of Friction and Wear"; № 3(64) (2014); 60-66
Проблемы трения и изнашивания; № 3(64) (2014); 60-66
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ