Імпульсна і тривала енергонавантаженість пар тертя дисково-колодкового гальма автотранспортного засобу
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Імпульсна і тривала енергонавантаженість пар тертя дисково-колодкового гальма автотранспортного засобу
Pulse and long-term energy-loading of friction pairs of disk brakes of vehicle Импульсная и длительная энергонагруженность пар трения дисково-колодочного тормоза автотранспортного средства |
|
Creator |
СТАДНИК, О. Б.; Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
|
|
Subject |
дисково-колодкове гальмо; пари тертя; суцільний і самовентильований диск; імпульсне і тривале підведення теплоти; експлуатаційні і конструктивні парамет ри; контурна площа контакту
УДК 629-413-592.112 дисково-колодочный тормоз; пары трения; сплошной и самовентилируемый диск; импульсный и длительный подвод теплоты; эксплуатационные и конструктивные параметры; контурная площадь контакта УДК 629-413-592.112 disc brake; friction pairs; solid and self-ventilated disk; pulse and long-term heat input; operating and design parameters; contour contact area UDC 629-413-592.112 |
|
Description |
Розглянуто питання формування контурної площі контакту дисково-колодкового гальмаавтотранспортного засобу залежно від циклічного і тривалого режиму навантаження їхпар тертя. Із застосуванням методу математичного планування екстремальних експериментів отримано функціональну залежність відносної контурної площі контакту від варійованих параметрів суцільного і самовентильованого диску у вигляді полінома другого порядку, яка адекватно описує досліджувані процеси. Проаналізовано результати досліджень і виділено основні фактори, які впливають на формування контурної площіконтакту при імпульсному і тривалому підводі теплоти в її зони
Рассмотрен вопрос формирования контурной площади контакта дисково-колодочного тормоза автотранспортного средства в зависимости от режима (циклического и длительного) нагружения их пар трения. С применениемметода математического планирования экстремальных экспериментов получена функциональная зависимость относительной контурной площади контакта от варьируемых конструктивных и эксплуатационных параметровсплошного и самовентилируемого диска в виде полинома второго порядка, адекватно описывающая исследуемые процессы. Проанализированы результатыисследований и выделены основные факторы, влияющие на формирование контурной площади контакта при импульсном и длительном подводе теплоты вее зоны We’ve examined the question of forming contour contact area of disk brake of the vehicle,depending on cyclic and long-term loading mode of friction pairs. Using the method of mathematicalplanning of extreme experiments we’ve obtained functional dependence of the relativecontour contact area of variable parameters of solid and self-ventilated disk as a secondorder polynomial, which adequately describes the researches processes. We’ve analyzed theresults of research and we’ve identified the main factors that influence the formation of contourcontact area under pulse and long-term heat input in her area |
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-11-28
|
|
Type |
—
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PTZ/article/view/9453
|
|
Source |
Проблеми тертя та зношування; № 2(67) (2015); 42-52
Scientific-Technical Journal "Problems of Friction and Wear"; № 2(67) (2015); 42-52 Проблемы трения и изнашивания; № 2(67) (2015); 42-52 |
|
Language |
ru
|
|