Record Details

Антропосоціальні дизайн-системи (за матеріалами інноваційної реклами)

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Антропосоціальні дизайн-системи (за матеріалами інноваційної реклами)
Antroposocial design-system (after materials of the innovative advertising)
Антропосоциальные дизайн-системы (за материалами инновационной рекламы)
 
Creator Skljarenko, N.
 
Subject Антропосоціальна дизайн-система; людина; комунікація; організація; інноваційна реклама.
659.138:7.012
Antroposocial design-system; man; communication; organization; innovative advertising.
659.138:7.012
Антропосоциальная дизайн-система; человек; коммуникация; организация; инновационная реклама.
659.138:7.012
 
Description Введення людини як структурної інтегрованої частини у дизайн-систему засвідчило її антропосоціальну спрямованість. У статті розкривається сутність антропосоціальних дизайн-систем на прикладі інноваційної реклами з людьми. На основі системного підходу виділено види таких систем на рівнях індивідуальної, групової та масової комунікації. Встановлено, що принципами організації антропосоціальних дизайн-систем є самовираження та презентація (на індивідуальному рівні), експонування та дійство (на груповому рівні) та самоорганізація (на масовому рівні). Отримані результати доводять, що антропосоціальна дизайн-система характеризується гнучкістю та поліваріантністю розвитку в контексті художньо-проектної культури.
Introduction of man as in the design-system witnessed her structural integrated part antroposocial orientation. In the article essence of the antroposocial design-system opens up on the example of the innovative advertising with people. On the basis of approach by the systems the types of such systems are distinguished on the levels of individual, group and mass communication. It is set, that principles organization of the antroposocial design-system are a self-expression and presentation (at individual level), exhibiting and action (at group level), self-organization (at mass level). The got results prove that the antroposocal design-system is characterized by flexibility and polivariant development in the context of artistically-project culture.
Введение человека как структурной интегрированной части в дизайн-систему засвидетельствовало ее антропосоциальную направленность. В статье раскрывается сущность антропосоциальных дизайн-систем на примере инновационной рекламы с людьми. На основе системного подхода выделены виды таких систем на уровнях индивидуальной, групповой и массовой коммуникации. Установлено, что принципами организации антропосоциальных дизайн-систем являются самовыражение и презентация (на индивидуальном уровне), экспонирование и действо (на групповом уровне), самоорганизация (на массовом уровне). Полученные результаты доказывают, что антропосоциальная дизайн-система характеризуется гибкостью и поливариантностью развития в контексте художественно-проектной культуры.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2020-02-13
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/10258
10.18372/2415-8151.7.10258
 
Source Теорія та практика дизайну; № 7 (2015); 240-248
Теория и практика дизайна; № 7 (2015); 240-248
Theory and practice of design; № 7 (2015); 240-248
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ