FRICTION WHEN ENGAGING BALL DETENT TORQUE LIMITERS
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
FRICTION WHEN ENGAGING BALL DETENT TORQUE LIMITERS
ТРЕНИЕ ПРИ ОСТАНОВКЕ ШАРИКОВОГО ОГРАНИЧИТЕЛЯ КРУТЯЩЕГО МОМЕНТА ТЕРТЯ ПІД ЧАС ВИМИКАННЯ КУЛЬКОВИХ ОБМЕЖУВАЧІВ ОБЕРТАЛЬНОГО МОМЕНТУ |
|
Creator |
Борис, Андрій Орестович; Національний університет “Львівська політехніка”
Венцель, Євген Сергійьович; Харківський національний автомобільно-дорожній університет Носко, Павло Леонідович; Національний авіаційний університет Філь, Павло Володимирович; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
ball detent torque limiter; friction in clutches.
— шариковый ограничитель крутящего момента; трение в муфтах. УДК 621.825.5 кульковий обмежувач обертального моменту; тертя у муфтах УДК 621.825.5 |
|
Description |
Analytical researches have been performed that studied the friction effect on the torquemagnitude that triggers an overload release clutch, which means disconnecting its driving anddriven parts. It has been quantitatively analyzed how this working torque depends on designparameters. The obtained results are shown in the form of tables and graphs, which has asignificant practical importance for facilitating assembling and dismantling operations.
Проведены аналитические исследования влияния трения на величину вращающего момента, при котором происходит срабатывание предупредительной муфты гайковерта, то есть разъединения ведущей и ведомой его частей. Выполнен количественный анализ зависимости этого рабочего момента от основных конструктивных параметров. Полученные результаты представлены в виде таблиц и графиков, которые имеют существенное практическое значение для облегчения выполнения монтажно-демонтажных операций. Проведено аналітичні дослідження впливу тертя на величину обертальногомоменту, при якому відбувається спрацювання запобіжної муфти гайковерта,тобто роз’єднання ведучої та веденої його частин. Виконано кількісний аналіззалежності цього робочого моменту від основних конструктивнихпараметрів. Отримані результати подано у вигляді таблиць і графіків, щомають суттєве практичне значення для полегшення виконання монтажно-демонтажних операцій. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2016-01-11
|
|
Type |
—
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PTZ/article/view/11038
10.18372/0370-2197.2(71).11038 |
|
Source |
Проблеми тертя та зношування; № 2(71) (2016); 38-44
Problems of Friction and Wear; № 2(71) (2016); 38-44 Проблемы трения и изнашивания; № 2(71) (2016); 38-44 |
|
Language |
uk
|
|