Record Details

FRICTION WHEN ENGAGING BALL DETENT TORQUE LIMITERS

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title FRICTION WHEN ENGAGING BALL DETENT TORQUE LIMITERS
ТРЕНИЕ ПРИ ОСТАНОВКЕ ШАРИКОВОГО ОГРАНИЧИТЕЛЯ КРУТЯЩЕГО МОМЕНТА
ТЕРТЯ ПІД ЧАС ВИМИКАННЯ КУЛЬКОВИХ ОБМЕЖУВАЧІВ ОБЕРТАЛЬНОГО МОМЕНТУ
 
Creator Борис, Андрій Орестович; Національний університет “Львівська політехніка”
Венцель, Євген Сергійьович; Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Носко, Павло Леонідович; Національний авіаційний університет
Філь, Павло Володимирович; Національний авіаційний університет
 
Subject ball detent torque limiter; friction in clutches.

шариковый ограничитель крутящего момента; трение в муфтах.
УДК 621.825.5
кульковий обмежувач обертального моменту; тертя у муфтах
УДК 621.825.5
 
Description Analytical researches have been performed that studied the friction effect on the torquemagnitude that triggers an overload release clutch, which means disconnecting its driving anddriven parts. It has been quantitatively analyzed how this working torque depends on designparameters. The obtained results are shown in the form of tables and graphs, which has asignificant practical importance for facilitating assembling and dismantling operations.
Проведены аналитические исследования влияния трения на величину вращающего момента, при котором происходит срабатывание предупредительной муфты гайковерта, то есть разъединения ведущей и ведомой его частей. Выполнен количественный анализ зависимости этого рабочего момента от основных конструктивных параметров. Полученные результаты представлены в виде таблиц и графиков, которые имеют существенное практическое значение для облегчения выполнения монтажно-демонтажных операций.
Проведено аналітичні дослідження впливу тертя на величину обертальногомоменту, при якому відбувається спрацювання запобіжної муфти гайковерта,тобто роз’єднання ведучої та веденої його частин. Виконано кількісний аналіззалежності цього робочого моменту від основних конструктивнихпараметрів. Отримані результати подано у вигляді таблиць і графіків, щомають суттєве практичне значення для полегшення виконання монтажно-демонтажних операцій.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2016-01-11
 
Type
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PTZ/article/view/11038
10.18372/0370-2197.2(71).11038
 
Source Проблеми тертя та зношування; № 2(71) (2016); 38-44
Problems of Friction and Wear; № 2(71) (2016); 38-44
Проблемы трения и изнашивания; № 2(71) (2016); 38-44
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ