Record Details

CONTACT AND CONTACT-IMPACT INTERACTIONS IN MULTI-PAIR FRICTION ASSEMBLIES OF THE BAND-SHOE BRAKE

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title CONTACT AND CONTACT-IMPACT INTERACTIONS IN MULTI-PAIR FRICTION ASSEMBLIES OF THE BAND-SHOE BRAKE
КОНТАКТНОЕ И КОНТАКТНО-ИМПУЛЬСНОЕ ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ В МНОГОПАРНЫХ ФРИКЦИОННЫХ УЗЛАХ ЛЕНТОЧНО-КОЛОДОЧНОГО ТОРМОЗА
КОНТАКТНА ТА КОНТАКТНО-ІМПУЛЬСНА ВЗАЄМОДІЯ У БАГАТОПАРНИХ ФРИКЦІЙНИХ ВУЗЛАХ СТРІЧКОВО-КОЛОДКОВОГО ГАЛЬМА
 
Creator Кіндрачук, Мирослав Васильович; Національний авіаційний університет, Україна
Вольченко, Микола Олександрович; Кубанський державний технологічний університет, Росія
Вольченко, Дмитро Олександрович; Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, Україна
Журавльов, Дмитро Юрійович; к.т.н., доцент кафедри механіки машин Івано-
Франківського національного технічного університету нафти і газу
Возний, Андрій Володимирович; аспірант кафедри механіки машин Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу
 
Subject band-shoe brake; multi-pair friction assembly; serial and combined bands; brake pulley; contact-impact interaction; deterioration; pattern; mechanical and operating characteristics.

ленточно-колодочный тормоз; многопарный фрикционныйузел; серийная и комбинированная лента; фрикционная накладка; тормознойшкив; контактно-импульсное взаимодействие; износ; модель; конструктивныеи эксплуатационные параметры.

стрічково-колодкове гальмо; багатопарний фрикційний вузол; серійна такомбінована стрічка; фрикційна накладка; гальмівний шків; контактно-імпульсна взаємодія; зношування; модель; конструктивні та експлуатаційні параметри

 
Description The theoretical and experimental application nature in multi-pair friction assemblies of the band-shoe brake of the combined brake bands is justified. The contact interaction in the pair «metal-metal» and the contact-impact interaction in the friction pair «pulley-straps» in multi-pair friction assemblies are considered.
Произведено обоснование теоретического и экспериментального характераприменения в многопарных фрикционных узлах ленточно-колодочного тормозакомбинированных тормозных лент. Рассмотрено контактное взаимодействиев паре «металл-металл» и контактно-импульсное взаимодействие в паре трения «шкив-накладки» в многопарных фрикционных узлах.
Проведено обґрунтування теоретичного та експериментального характера застосування убагатопарних фрикційних вузлах стрічково-колодкового гальма комбінованих гальмівнихстрічок. Розглянута контактна взаємодія в парі «метал-метал» та контактно-імпульснавзаємодія в парі тертя «шків-накладки» в багато парних фрикційних вузлах.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2013-09-18
 
Type
 
Format application/pdf
application/pdf
application/msword
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PTZ/article/view/6553
 
Source Проблеми тертя та зношування; № 2(61) (2013); 4-19
Scientific-Technical Journal "Problems of Friction and Wear"; № 2(61) (2013); 4-19
Проблемы трения и изнашивания; № 2(61) (2013); 4-19
 
Language ru
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ