Record Details

РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ДОТРИМАННЯ ВИМОГ ЗОН ГРОМАДСЬКОЇ БЕЗПЕКИ В ОКОЛИЦІ АЕРОПОРТУ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ДОТРИМАННЯ ВИМОГ ЗОН ГРОМАДСЬКОЇ БЕЗПЕКИ В ОКОЛИЦІ АЕРОПОРТУ
Recommendations for public safety zone within airport and observance of policy
Pекомендации к соблюдению требований зон общественной безопасности в окрестности аэропорта
 
Creator Государська, І.Л.; Національний авіаційний університет
 
Subject авіаційна подія; викочування повітряного судна, зліт; зона громадської безпеки; посадка; розвиток; серйозний інцидент; функція щільності ймовірності
aircraft accident; development; incident; landing; overrun aircraft; probability density function; public Safety Zones; take-off
авиационное происшествие; взлет; выкатывание воздушного судна; зона общественной безопасности; посадка; развитие; серьезный инцидент; функция плотности вероятности
 
Description  Проаналізовано стан аварійності на повітряних суднах України по етапах польоту за десятирічний період. Запропоновано модель ймовірності авіаційної події під час зльоту, посадки та викочування повітряного судна при зльоті та посадці щодо заданої точки в околиці аеропорту, що ґрунтується на функції щільності ймовірності. Подано рекомендації щодо використання ділянок землі в околиці аеропорту в зонах громадської безпеки та дотримання політики зон громадської безпеки згідно з міжнародними нормативними документами ІСАО.
 10 year period aircraft accident summary is analysed in according to phase of flight in Ukraine. The impact probability model of aircraft is presented during take-off and landing as well take-off overrun and landing overrun at a specified point within airport. This model is based on Probability Density Functions. Development of land within Public Safety Zones of airport is recommended. Observance of policy of Public Safety Zones is given that based on documents ICAO.
 Проанализировано состояние аварийности на воздушных судах Украины по этапам полета за десятилетний период. Предложена модель вероятности авиационого происшествия во время взлета, посадки и выкатывания воздушного судна при взлете и посадке относительно заданной точки в окрестности аэропорта, базирующейся на функции плотности вероятности. Приведены рекомендации к использованию участков земли в окрестности аэропорта в зонах общественной безопасности и соблюдению политики зон общественной безопасности согласно международным нормативным документам ІСАО.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2010-04-01
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1890
10.18372/2306-1472.45.1890
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 45, № 4 (2010); 130-135
Вестник Национального авиационного университета; Том 45, № 4 (2010); 130-135
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 45, № 4 (2010); 130-135
 
Language ru
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ