Багатокритеріальна оптимізація руху автоматично керованого аеростатичного літального апарату
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Багатокритеріальна оптимізація руху автоматично керованого аеростатичного літального апарату
Многокритериальная оптимизация движения автоматически управляемого аэростатического летательного аппарата Multicriteria motion optimization of automatically controlled aerostatic vehicle |
|
Creator |
Гусынин, В. П.; Государственное космическое агентство Украины
Гусынин, А. В.; Национальный технический университет Украины «КПИ» Тачинина, Е. Н.; Национальный авиационный университет |
|
Subject |
—
УДК 629.733.5 многокритериальная оптимизация; дифференциальные преобразования; аэростатические летательные аппараты; автоматизация полета; алгоритм управления УДК 629.733.5 — UDC 629.733.5 |
|
Description |
Запропоновано підхід до багатокритеріальної оптимізації керування рухом багаторежимного автоматично керованого аеростатичного літального апарату. Підхід засновано навикористанні математичного апарату диференціальних перетворень функцій та рівнянь іскалярної згортки часткових критеріїв за нелінійною схемою компромісів. Проведено моделювання процесу набору заданої висоти за синтезованим алгоритмом керування векторомтяги, врахуванням мінімізації витрат енергії та досягнення максимально припустимої горизонтальної швидкості у кінці набору висоти
Предложен подход к многокритериальной оптимизации управления движением многорежимного автоматически управляемого аэростатического летательного аппарата. Подход основан на использовании математического аппарата дифференциальных преобразований функций и уравнений и скалярной свертки частных критериев по нелинейной схеме компромиссов. Проведено моделирование процесса набора заданной высоты с синтезированным алгоритмом управления вектором тяги, учетом минимизации расхода энергии и достижения максимально допустимой горизонтальной скорости в конце наборавысоты An approach to the multicriteria motion optimization of multimode automatically controlled aerostaticvehicle is offered. The approach is based on the mathematical apparatus of differential transformationof functions and equations and scalar convolution of partial criteria under the nonlinear scheme ofcompromises. Simulation of ascent trajectory using synthesized thrust vector control algorithm andwith taking into account the minimization of energy consumption and achieving of maximumhorizontal velocity at the end of the vehicle ascent has been conducted |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-12-30
|
|
Type |
—
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PIU/article/view/10332
10.18372/2073-4751.4.10332 |
|
Source |
Problems of Informatization and Management; Том 4, № 52 (2015); 22-30
Проблемы информатизации и управления; Том 4, № 52 (2015); 22-30 Проблеми iнформатизацiї та управлiння; Том 4, № 52 (2015); 22-30 |
|
Language |
ru
|
|
Rights |
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|