Record Details

ОЦІНКА ЗАГАЛЬНОГО ЧАСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАЯВКИ НА ДОДАТКОВУ ПОСЛУГУ СИСТЕМАМИ УПРАВЛІННЯ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ОЦІНКА ЗАГАЛЬНОГО ЧАСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАЯВКИ НА ДОДАТКОВУ ПОСЛУГУ СИСТЕМАМИ УПРАВЛІННЯ
 
Creator Шестопалов, С.В.
 
Subject
 
Description  Запропоновано результуючий скалярний критерій якості, необхідний для порівняння ефективності функціонування централізованої і децентралізованої систем управління та вказані  часткові критерії, потрібні для його формування. Підкреслюється важливість значення загального часу обслуговування заявки на додаткову послугу в системі управління як часткового критерію якості управління.  Зроблені викладки стосовно  розрахунку зазначеного критерію
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor
 
Date 2009-09-01
 
Type
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PIU/article/view/569
 
Source Problems of Informatization and Management; Том 3, № 27 (2009); 159-162
Проблемы информатизации и управления; Том 3, № 27 (2009); 159-162
Проблеми iнформатизацiї та управлiння; Том 3, № 27 (2009); 159-162
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ