ОЦІНКА ЗАГАЛЬНОГО ЧАСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАЯВКИ НА ДОДАТКОВУ ПОСЛУГУ СИСТЕМАМИ УПРАВЛІННЯ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ОЦІНКА ЗАГАЛЬНОГО ЧАСУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАЯВКИ НА ДОДАТКОВУ ПОСЛУГУ СИСТЕМАМИ УПРАВЛІННЯ
|
|
Creator |
Шестопалов, С.В.
|
|
Subject |
—
|
|
Description |
Запропоновано результуючий скалярний критерій якості, необхідний для порівняння ефективності функціонування централізованої і децентралізованої систем управління та вказані часткові критерії, потрібні для його формування. Підкреслюється важливість значення загального часу обслуговування заявки на додаткову послугу в системі управління як часткового критерію якості управління. Зроблені викладки стосовно розрахунку зазначеного критерію
|
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2009-09-01
|
|
Type |
—
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PIU/article/view/569
|
|
Source |
Problems of Informatization and Management; Том 3, № 27 (2009); 159-162
Проблемы информатизации и управления; Том 3, № 27 (2009); 159-162 Проблеми iнформатизацiї та управлiння; Том 3, № 27 (2009); 159-162 |
|
Language |
uk
|
|