Record Details

MONITORING AND MODELLING OF AIR POLLUTION PRODUCED BY AIRCRAFT ENGINE EMISSION INSIDE THE ATHENS INTERNATIONAL AIRPORT

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title MONITORING AND MODELLING OF AIR POLLUTION PRODUCED BY AIRCRAFT ENGINE EMISSION INSIDE THE ATHENS INTERNATIONAL AIRPORT
Мониторинг и моделюювання загрязнения атмосферного воздуха вследствие выбросов авиационных двигателей на территории международного аэропорта «Афины»
Моніторинг та моделюювання забруднення атмосферного повітря внаслідок викидів авіаційних двигунів на території міжнародного аеропорту «Афіни»
 
Creator Zaporozhets, Oleksander I.
Synylo, Kateryna V.
 
Subject

air pollution; aircraft engine emissions; averaging period of concentration; concentration disribution; concentration measurement; contaminants dispersion; LTO-cycle; meteorological conditions; nitrogen oxides NOx
 
Description  Experimental measuring of air pollution inside the airport, produced by aircraft engine emission during accelaration and take-off on the runway. Measurement data were used for verification of modelling results according to complex model «PolEmiCa». It consists of the following basic components: engine emission inventory calculation; transport of the contaminants by engine jets, dispersion of the contaminants in atmosphere due to wind and atmospheric turbulence.
 Даны описание проведенных экспериментальных исследований концентраций загрязнения воздуха выбросами от двигателей воздушных судов во время разгона на взлетно-посадочной полосе. Приведены результаты эксперимента, которые были использованы для проверки достоверности комплексной модели оценки загрязнения PolEmiCa, которая состоит из модели эмиссии загрязняющих веществ авиационных двигателей, модели переноса примеси загрязняющих веществ струями отработавших газов авиационных двигателей, модели рассеивания примесей загрязняющих веществ в атмосферном воздухе в результате переноса ветром действия атмосферной турбулентности.
 Надано опис проведених експериментальних досліджень концентрацій забруднення повітря викидами від двигунів повітряних кораблів під час розгону на злітно-посадковій смузі. Наведено результати експерименту, що були використані для перевірки достовірності комплексної моделі оцінки забруднення PolEmiCa, яка складається з моделі емісії забруднюючих речовин авіаційних двигунів, моделі перенесення домішки забруднюючих речовин струменями відпрацьованих газів авіаційних двигунів, моделі розсіювання домішки забруднюючих речовин в атмосферному повітрі в результаті перенесення вітром і дії атмосферної турбулентності.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2009-04-01
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1797
10.18372/2306-1472.41.1797
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 41, № 4 (2009); 59-64
Вестник Национального авиационного университета; Том 41, № 4 (2009); 59-64
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 41, № 4 (2009); 59-64
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ