Record Details

ОЗНАКИ ПРАВА ЛЮДИНИ НА ОСВІТУ: ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ОЗНАКИ ПРАВА ЛЮДИНИ НА ОСВІТУ: ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ
Признаки права человека на образование: общетеоретический анализ
Signs of human right on education: general theoretic analysis
 
Creator Мельничук, Ольга Федорівна; Вінницький національний аграрний університет
 
Subject право на освіту; ознаки; природне право; юридичне право
342.7(045)
право на образование; признаки; естественное право; юридическое право
342.7(045)
right to education; signs; natural right; legal right
342.7(045)
 
Description У статті аналізуються погляди вчених щодо виокремлення ознак права на освіту та обґрунтовується авторський погляд на проблему. З метою глибшого розкриття змісту правана освіту пропонується поділ ознак на дві групи.
В статье анализируются взгляды ученых относительно выделения признаков права на образование и обосновывается авторский взгляд на проблему. С целью более глубокого раскрытия смысла права на образование предлагается разделение признаков на две группы.
In article the looks of scientific in relation to a selection signs of right are analysed to education and anauthorial look is grounded to the problem. With the purpose of the deeper opening of sense of right toeducation, dividing of signs is offered into two groups.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2011-07-30
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/UV/article/view/6943
10.18372/2307-9061.19.6943
 
Source Наукові праці Національного авіаційного університету. Серія: Юридичний вісник «Повітряне і космічне право»; Том 2, № 19 (2011); 124-127
Scientific works of National Aviation University. Series: Law Journal "Air and Space Law"; Том 2, № 19 (2011); 124-127
Научные труды Национального авиационного университета. Серия: Юридический вестник "Воздушное и космическое право»; Том 2, № 19 (2011); 124-127
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ