Record Details

ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИ ВИЗНАЧЕН-НІ КЛЮЧОВИХ ФАКТОРІВ ВПЛИВУ НА ПЛАН ВИРОБНИЦТВА ПРОДУКЦІЇ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИ ВИЗНАЧЕН-НІ КЛЮЧОВИХ ФАКТОРІВ ВПЛИВУ НА ПЛАН ВИРОБНИЦТВА ПРОДУКЦІЇ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
 
Creator Пузирьова, П.В.
 
Subject виробництво; маркетинг; продукція; производство; маркетинг; продукция; production; marketing; products
 
Description  В статті розглядається місце та значення маркетингового дослідження при визначенні ключових факторів впливу на план виробництва продукції промислових пі-дприємств.  В статье рассматривается место и значение маркетингового исследования при определении ключевых факторов влияния на план производства продукции про-мышленных предприятий.  This paper reviews the place and importance of marketing research to determine the key factors influencing the production plan of industrial enterprises.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor
 
Date 2011-06-08
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PPEI/article/view/329
 
Source Problems of Improving the Efficiency of Infrastructure (economic sciences); № 30 (2011)
Проблемы повышения эффективности инфрастуктуры; № 30 (2011)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури; № 30 (2011)
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ