ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИ ВИЗНАЧЕН-НІ КЛЮЧОВИХ ФАКТОРІВ ВПЛИВУ НА ПЛАН ВИРОБНИЦТВА ПРОДУКЦІЇ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРИ ВИЗНАЧЕН-НІ КЛЮЧОВИХ ФАКТОРІВ ВПЛИВУ НА ПЛАН ВИРОБНИЦТВА ПРОДУКЦІЇ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
|
|
Creator |
Пузирьова, П.В.
|
|
Subject |
виробництво; маркетинг; продукція; производство; маркетинг; продукция; production; marketing; products
|
|
Description |
В статті розглядається місце та значення маркетингового дослідження при визначенні ключових факторів впливу на план виробництва продукції промислових пі-дприємств. В статье рассматривается место и значение маркетингового исследования при определении ключевых факторов влияния на план производства продукции про-мышленных предприятий. This paper reviews the place and importance of marketing research to determine the key factors influencing the production plan of industrial enterprises.
|
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2011-06-08
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PPEI/article/view/329
|
|
Source |
Problems of Improving the Efficiency of Infrastructure (economic sciences); № 30 (2011)
Проблемы повышения эффективности инфрастуктуры; № 30 (2011) Проблеми підвищення ефективності інфраструктури; № 30 (2011) |
|
Language |
uk
|
|