Record Details

КОМПАУНДУВАННЯ БЕНЗИНУ А-92 З ЕТИЛОВИМ СПИРТОМ КАВІТАЦІЙНИМ МЕТОДОМ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title КОМПАУНДУВАННЯ БЕНЗИНУ А-92 З ЕТИЛОВИМ СПИРТОМ КАВІТАЦІЙНИМ МЕТОДОМ
КОМПАУНДИРОВАНИЕ БЕНЗИНА А-92 С ЭТИЛОВЫМ СПИРТОМ КАВИТАЦИОННЫМ МЕТОДОМ
COMPOUNDING GASOLINE A-92 WITH ETHANOL CAVITATION
 
Creator Бойченко, С. В.
Ланецький, В. Г.
Черняк, Л. М.
Радомська, М. М.
Кондакова, О. Г.
 
Subject
бензин; етиловий спирт; компаундування; кавітація
665.733(045)

бензин; этиловый спирт; компаундирование; кавитация
665.733(045)

gasoline; ethanol; compounding; cavitation
665.733(045)
 
Description Сьогодні найбільше на стан навколишнього середовища у великих містах впливають викиди автомобільного транспорту. Серед токсичних речовин, що викидаються автомобілем, найбільш небезпечними є оксиди вуглецю, азоту та сірки, альдегіди, вуглеводні, аерозолі, а також важкі метали, що володіють канцерогенним та мутагенним потенціалом. Тому згідно директиви Європейського союзу екологічні вимоги до автомобільних емісій є пріоритетними. Поліпшення експлуатаційних та екологічних властивостей автомобільних бензинів здійснюється за допомогою різних присадок. Зокрема, із застосуванням етанолу в якості компонента палива. Існують різні технології компаундування бензинів, але найбільш перспективною є технологія компаундування палива гідродинамічна кавітація, яка забезпечує високий рівень гомогенності отриманої суміші, відсутність розшарування компонентів та збільшення октанового числа. Тому було проведено дослідження ефективності компаундування автомобільного бензину марки А-92 з етиловим спиртом у кількостях  5%, 10%, 20%.
Сегодня больше всего на состояние окружающей среды в крупных городах влияют выбросы автомобильного транспорта. Среди токсичных веществ, выбрасываемых автомобилем, наиболее опасными являются оксиды углерода, азота и серы, альдегиды, углеводороды, аэрозоли, а также тяжелые металлы, обладающие канцерогенным и мутагенным потенциалом. Поэтому согласно директиве Европейского союза экологические требования к автомобильным эмиссиям являются приоритетными. Улучшение эксплуатационных и экологических свойств автомобильных бензинов осуществляется с помощью различных присадок. В частности, с применением этанола в качестве компонента топлива. Существуют различные технологии компаундирования бензинов, но наиболее перспективной является технология компаундирования топлива гидродинамическая кавитация, которая обеспечивает высокий уровень гомогенности полученной смеси, отсутствие расслоения компонентов и увеличение октанового числа. Поэтому было проведено исследование эффективности компаундирования автомобильного бензина марки А-92 с этиловым спиртом в количествах 5%, 10%, 20%.
The road transport emissions currently have growing influence on the environment of big cities. Among the toxic substances, emitted by vehicles, the most harmful are carbon, nitrogen and sulfur oxides, aldehydes, hydrocarbons, aerosols and heavy metals, possessing carcinogenic and mutagenic potential. Therefore, according to the directives of the European Union environmental requirements to the regulation of automobile emissions are of high importance. Improving performance and environmental properties of motor gasoline is performed with the help of different additives. In particular, ethanol is used as a fuel component. There are various technologies of gasoline compounding, but the most promising technology is compounding of the fuel with hydrodynamic cavitation, which provides a high level of homogeneity of the mixture, the absence of components separation and increased octane number. Therefore, the study of compounding efficiency of gasoline A-92 with ethanol in amounts of 5%, 10%, 20% was conducted.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2016-12-16
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/11186
10.18372/2310-5461.32.11186
 
Source Наукоємні технології; Том 32, № 4 (2016); 420-424
Science-based technologies; Том 32, № 4 (2016); 420-424
Наукоемкие технологии; Том 32, № 4 (2016); 420-424
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ