Record Details

МОДЕЛЮВАННЯ ТЕЧІЇ В РЕШІТЦІ АЕРОДИНАМІЧНИХ ПРОФІЛІВ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title МОДЕЛЮВАННЯ ТЕЧІЇ В РЕШІТЦІ АЕРОДИНАМІЧНИХ ПРОФІЛІВ
NUMERICAL SIMULATION OF FLOW AT COMPRESSOR CASCADE
МОДЕЛИРОВАНИЕ ТЕЧЕНИЯ В РЕШЕТКЕ АЭРОДИНАМИЧЕСКИХ ПРОФИЛЕЙ
 
Creator Терещенко, Ю.М.
Дорошенко, К.В.
Техрані, А.
 
Subject
решітка аеродинамічних профілів; чисельне моделювання; розрахункова сітка; модель турбулентності
УДК 629.735.03:621.43.031.3(045)

compressor cascade; numerical simulation; mesh; turbulence model
UDC 629.735.03:621.43.031.3(045)

решетка аэродинамических профилей; численное моделирование; расчетная сетка; модель турбулентности
УДК 629.735.03:621.43.031.3(045)
 
Description В сучасній практиці проектування газотурбінних двигунів широко використовується чисельний експеримент. Відомо, що будь-який CFD програмний комплекс потребує настройки перед проведенням чисельних розрахунків, яка складається з підбору відповідних параметрів геометрії розрахункової області, розрахункової сітки, моделей турбулентності і т.д., які б забезпечували найкращий збіг з експериментом. В даній роботі представлені результати вирішення задачи чисельного моделювання течії в решітках аеродинамічних профілів для різних розрахункових  сіток із застосуванням різних моделей турбулентної в'язкості при коефіцієнті швидкості λ=0,385-0,86. Оцінка точності розрахунків моделювання течії в решітках аеродинамічних профілів грунтується на порівнянні результатів чисельного і фізичного експериментів. На основі зіставлення результатів розрахунків з результатами експеріментальних досліджень можна зробити висновок, що для моделювання течії в решітках аеродинамічних профілів доцільне використання дрібної адаптивної сітки і модель турбулентності SST Ментера.
In current practice, the design of gas turbine engines are widely used numerical experiment. It is known that any CFD software package requires configuration before performing numerical calculations, which consists of selecting the appropriate geometrical parameters of the calculate  area, the computational grid, turbulence models, etc., which would provide a good agreement with experiment. In work are represented results of numerical simulation of flow at compressor cascade at various mesh and various turbulence models. Flow calculation are done at velocity coefficient λ=0,385-0,86. Results of numerical simulation of flow at compressor cascade and results of physical experiment are compared. Based on a comparison of simulation results with experimental results, we can conclude that for numerical simulation of flow at compressor cascade expedient use adaptive shallow mesh and Menter SST turbulence model.
В современной практике проектирования газотурбинных двигателей широко используется численный эксперимент. Известно, что любой CFD программный комплекс требует настройки перед проведением численных расчетов, которая состоит из выбора соответствующих геометрических параметров  расчетной области, расчетной сетки, моделей турбулентности и т.д., которые бы обеспечивали хорошее совпадение с экспериментом. В данной работе представлены результаты решения задачи численного моделирования течения в решетках аэродинамических профилей для разных расчетных сеток с использованием разных моделей турбулентной вязкости при коэффициенте скорости λ=0,385-0,86. Оценка точности расчетов моделирования течения в решетках аэродинамических профилей основывалась на сравнении результатов численного и физического экспериментов. На основе сопоставления результатов расчетов с результатами экспериментальных исследований можна сделать вывод, что для моделирования течения в решетках аэродинамических профилей целесообразно использование мелкой адаптивной сетки и модели турбулентности SST Ментера.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2014-11-11
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/7414
10.18372/2310-5461.23.7414
 
Source Наукоємні технології; Том 23, № 3 (2014); 348-351
Science-based technologies; Том 23, № 3 (2014); 348-351
Наукоемкие технологии; Том 23, № 3 (2014); 348-351
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ