АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПРОЕКТУВАННЯ ЗУПИНОК ГРОМАДСЬКОГО ПАСАЖИРСЬКОГО ТРАНСПОРТУ НА МАГІСТРАЛЬНИХ ВУЛИЦЯХ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ ПРОЕКТУВАННЯ ЗУПИНОК ГРОМАДСЬКОГО ПАСАЖИРСЬКОГО ТРАНСПОРТУ НА МАГІСТРАЛЬНИХ ВУЛИЦЯХ
АНАЛИЗ ОСОБЕННОСТЕЙ ПРОЕКТИРОВАНИЯ ОСТАНОВОК ОБЩЕСТВЕННОГО ПАССАЖИРСКОГО ТРАНСПОРТА НА МАГИСТРАЛЬНЫХ УЛИЦАХ ANALYSIS OF DESING FEATURES OF PUBLIC TRANSPORT STOPS ON THE MAIN STREETS |
|
Creator |
Степанчук, О. В.
Тімкіна, С. Ю. |
|
Subject |
—
вулично-дорожня мережа; зупинка громадського пасажирського транспорту; громадський пасажирський транспорт; планувальне рішення; транспортний потік УДК 656.11. 021 — улично-дорожная сеть; остановка общественного пассажирского транспорта; общественный пассажирский транспорт; планировочное решение; транспортный поток УДК 656.11. 021 — road street network; public passenger transport stop; public passenger transport; planning solution; the transport flow UDC 656.11. 021 |
|
Description |
Проведено порівняльний аналіз нормативних показників і підходів проектування та особливостей функціонування зупинок громадського пасажирського транспорту на магістральних вулицях значних і найзначніших міст України, виявлені основні недоліки в їхній роботі. Розглянуто реальні транспортні потоки, що мають стохастичний характер руху, який залежить від випадкових змін транспортної ситуації та індивідуальних особливостей водіїв транспортних засобів. Пропускна спроможність вулично-дорожньої мережі підпорядковується статистичним закономірностям. Основним завданням при проектуванні майданчиків для зупинок громадського транспорту є забезпечення пропуску транспортних засобів, а також масового пасажирського транспорту, пішоходів у зоні розміщення зупинки громадського транспорту з найменшими затримками і найбільшою безпекою руху. Виявлення закономірностей і режимів руху громадського транспорту в зоні його зупинки, враховуючи її планування, розміщення, інтенсивність руху транспорту та інтервал руху масового пасажирського транспорту, дозволить покращити пропускну спроможність усієї вуличної мережі міста.
Проведен сравнительный анализ нормативных показателей и подходов проектирования и особенностей функционирования остановок общественного пассажирского транспорта на магистральных улицах крупных и крупнейших городов Украины, выявлены основные недостатки в их работе. Рассмотрены реальные транспортные потоки, имеющие стохастический характер движения, зависит от случайных изменений транспортной ситуации и индивидуальных особенностей водителей транспортных средств. Пропускная способность улично-дорожной сети подчиняется статистическим закономерностям. Основной задачей при проектировании площадок для остановок общественного транспорта является обеспечение пропуска транспортных средств, а также массового пассажирского транспорта, пешеходов в зоне размещения остановки общественного транспорта с наименьшими задержками и наибольшей безопасностью движения. Выявление закономерностей и режимов движения общественного транспорта в зоне его остановки, учитывая ее планирование, размещение, интенсивность движения транспорта и интервал движения массового пассажирского транспорта, позволит улучшить пропускную способность всей уличной сети города. There were made the comparative analysis of regulatory indicators and approaches of the design and features of the functioning of public passenger transport stop on main streets of large and the largest cities in Ukraine, it was found the main defects in their work. There was considered real traffic flows with stochastic nature of the movement that is depended on random changes in the transport situation and individual features of drivers. The capacity of the road network is subjected to the statistical regularities. The main goal in the design of places for public transport stops is ensuring the passage transport vehicles and mass passenger transport, pedestrians in the area of placing public transport stop with minimum latency and maximum safety. There are revealing patterns and movement modes of public transport in the stop area, given its layout, location, passenger transport and transport movement range of mass passenger transport, will take the possibility to improve the capacity of the whole city street network. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-11-24
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/9412
10.18372/2310-5461.27.9412 |
|
Source |
Наукоємні технології; Том 27, № 3 (2015); 266-270
Science-based technologies; Том 27, № 3 (2015); 266-270 Наукоемкие технологии; Том 27, № 3 (2015); 266-270 |
|
Language |
uk
|
|