Record Details

ВИЗНАЧЕННЯ ОСНОВНОЇ ДОМІНАНТИ ПОВЕДІНКИ СТУДЕНТІВ ДИСПЕТЧЕРІВ В УМОВАХ ПОРУШЕННЯ НОРМ ЕШЕЛОНУВАННЯ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ВИЗНАЧЕННЯ ОСНОВНОЇ ДОМІНАНТИ ПОВЕДІНКИ СТУДЕНТІВ ДИСПЕТЧЕРІВ В УМОВАХ ПОРУШЕННЯ НОРМ ЕШЕЛОНУВАННЯ
ОПРЕДЕЛЕНИЕ ОСНОВНОЙ ДОМИНАНТЫ ПОВЕДЕНИЯ СТУДЕНТОВ ДИСПЕТЧЕРОВ В УСЛОВИЯХ НАРУШЕНИЕ НОРМ ЭШЕЛОНИРОВАНИЯ
DETERMINATION OF THE MAIN DISPATCHER DOMINANT STUDENTS CONDUCT UNDER VIOLATION OF SEPARATION
 
Creator Борсук, С. П.
 
Subject
безпека польотів; людський фактор; домінанти поведінки; керування повітряним рухом; процес професійної підготовки
УДК 656.7.071.13:656.7.052:519.876.2(045)

безопасность полетов; человеческий фактор; доминанты поведения; управления воздушным движением; процесс профессиональной подготовки
УДК 656.7.071.13:656.7.052:519.876.2(045)

flight safety; human factor; behavior dominant; air traffic control; process of professional education
UDC 656.7.071.13:656.7.052:519.876.2(045)
 
Description У статті розглядаються основні домінанти поведінки студентів диспетчерів в умовах порушення норм ешелонування під час виконання польотів. Описано процес опитування групи студентів диспетчерів і спосіб визначення основної домінанти їх поведінки. Наведено приклад визначення основної домінанти поведінки на основі отриманих даних. Запропоновано висновки та рекомендації щодо подальшого проведення досліджень.
Рассмотрены основные доминанты поведения студентов диспетчеров в условиях нарушения норм эшелонирования при выполнении полетов. Описан процесс опроса группы студентов диспетчеров и способ определения основной доминанты их поведения. Приведен пример определения основной доминанты поведения на основе полученных данных. Предложено выводы и рекомендации по дальнейшему проведению исследований.
Main behavior dominants for the air traffic controllers-students are observed in the article in conditions of flight norms violation during the flights. Process of the polling is described for the group of controllers-students along with the way of their main behavior dominant determination. Example of main dominant determination basing on received data is given. Conclusions and recommendations on further researches are proposed.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2015-11-24
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/9408
10.18372/2310-5461.27.9408
 
Source Наукоємні технології; Том 27, № 3 (2015); 261-265
Science-based technologies; Том 27, № 3 (2015); 261-265
Наукоемкие технологии; Том 27, № 3 (2015); 261-265
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ