Record Details

MODELING OF PASSENGER FLOW AT CITY RAILWAY TRANSPORT STATIONS

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title MODELING OF PASSENGER FLOW AT CITY RAILWAY TRANSPORT STATIONS
МОДЕЛИРОВАНИЕ ПАССАЖИРОПОТОКА НА СТАНЦИЯХ ГОРОДСКОГО ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНОГО ТРАНСПОРТА
MODELING OF PASSENGER FLOW AT CITY RAILWAY TRANSPORT STATIONS
 
Creator Lutsyk, O.
Stepanchuk, O.
Yanovsky, P.
 
Subject
модель; розподіл; пасажиропотік; час очікування; станція; міський залізничний транспорт
УДК 656.072(1-21):519.233.3 (045)

модель; распределение; пассажиропоток; время ожидания; станция; городской железнодорожный транспорт
УДК 656.072(1-21):519.233.3(045)

model; distribution; passenger flow; waiting time; station; city railway transport
UDC 656.072(1-21):519.233.3(045)
 
Description У статті побудовано теоретичну модель розподілу пасажирських потоків залежно від їх часу очікування на станціях міського залізничного транспорту. Для моделювання використано розроблену методику, в яку закладено, що розподіл пасажирів залежно від  тривалості їх очікування на станціях узгоджується з теоретичним законом розподілу Ерланга k-го порядку. Для цього, побудовано емпіричний розподіл випадкової величини — пасажиропотоку, залежно від їх часу очікування. За основу взято результати експериментального дослідження, проведеного на діючій мережі міського залізничного транспорту в місті Києві. Здійснено порівняння емпіричного розподілу з теоретичним, для перевірки достовірності практичних результатів та доцільності використання розглянутої методики. За допомогою графіку кумулятивного розподілу пасажиропотоків встановлено величину часу очікування для більшості користувачів цим видом міського транспорту.
В данной статье построена теоретическая модель распределения пассажирских потоков в зависимости от их времени ожидания на станциях городского железнодорожного транспорта. Для моделирования используется разработана методика, в которой заложено, что распределение пассажиров в зависимости от продолжительности их ожидания на станциях согласуется с теоретическим законом Эрланга k-го порядка.  Для этого, построено эмпирическое распределение случайной величины – пассажиропотока, в зависимости от их времени ожидания. За основу взято результаты экспериментального исследования, проведенного на действующей сети городской железной дороги в городе Киев. Осуществлено сравнение эмпирического распределения с теоретическим, для проверки достоверности практических результатов и целесообразности использования рассмотренной методики. С помощью графика кумулятивного распределения пассажиропотоков определена величины времени ожидания для большинства пользователей данным видом городского транспорта.
In this article, model of passenger flow distribution in regard to their waiting time at city railway transport stations is constructed. For modelling, developed method is used, in which is fill that the distribution of passengers in regard to waiting time is consistent with function of Erlang distribution of k order. Taken as a basis the results of experiment that was carried out on the existing network of city railway transport in Kiev. The matching of the empirical distribution with the theoretical is carried out, to obtain validity check of practical results and appropriateness of using the considered method. We determined the value of waiting time for most users of this type of public transport with the help of accumulative graphic the passenger flow distribution.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2014-07-07
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/6826
10.18372/2310-5461.22.6826
 
Source Наукоємні технології; Том 22, № 2 (2014); 211-215
Science-based technologies; Том 22, № 2 (2014); 211-215
Наукоемкие технологии; Том 22, № 2 (2014); 211-215
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ