Record Details

ПРОЦЕСНА МОДЕЛЬ ОПРАЦЮВАННЯ ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ПРОБЛЕМ У СИСТЕМАХ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ З ГАРАНТОВАНИМ СЕРВІСОМ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ПРОЦЕСНА МОДЕЛЬ ОПРАЦЮВАННЯ ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ПРОБЛЕМ У СИСТЕМАХ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ З ГАРАНТОВАНИМ СЕРВІСОМ
PROCESS MODEL OF OPERATION PROBLEM HANDLING IN DIFFERENTIATED SERVICES SYSTEMS WITH GUARANTEED SERVICE
ПРОЦЕССОРНАЯ МОДЕЛЬ ОБРАБОТКИ ЭКСПЛУАТАЦИОННЫХ ПРОБЛЕМ В СИСТЕМАХ ДИФФЕРЕНЦИРОВАННОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ С ГАРАНТИРОВАННЫМ СЕРВИСОМ
 
Creator Луцький, М. Г.; Національний авіаційний університет
Муранов, А. С.; Національний авіаційний університет
Муранов, О. С.; Національний авіаційний університет
 
Subject
телекомунікаційні мережі; експлуатаційні проблеми; процесний підхід; графи; корпоративні комп’ютерні мережі аеропортів
УДК 629.735.051

telecommunications networks; operational problems; process approach; graphs; corporate computer networks at airports
UDC 629.735.051

телекоммуникационные сети; эксплуатационные проблемы; процессный подход; графы; корпоративные компьютерные сети аэропортов
УДК 629.735.051
 
Description Згідно з вимогами ДСТУ ISO 9001 запропоновано процесний підхід до створення моделі опрацювання експлуатаційних проблем, що призначена для використання в системах надання мережних послуг на інфраструктурі корпоративних комп’ютерних мереж аеропортів (ККМ). Ця модель забезпечує можли-вість диференційованого обслуговування клієнтських прикладних застосувань із наданням відповідних гарантій щодо якості обслуговування. Побудова моделі базується на концепції так званої ТОМ-моделі структури управління телекомунікаційними мережами, що підтримується МСЕ-Т. Виконано структу-ризацію процесів обслуговування та виявлено взаємозв’язок як між процесами, так і між службами з експлуатації ККМ, котрі ці процеси підтримують. Процеси та їхні взаємозв’язки відображено у вигляді відповідних графів, ув’язані сукупності котрих відображають розроблену модель.
In keeping with DSTU ISO 9001 requirements, a process approach is proposed to creation of an operation problem handling model, which is intended for use in network services systems within the infrastructure of corporate computer networks at airports. This model provides a possibility of differentiated service for client applications, together with corresponding guarantees of high-quality service. The model is built on the basis of the concept of so called TOM-model of MCE-T supported telecommunication network administration structure. Service processes have been structured and correlation has been established among both the processes and the services, operating corporate computer networks at airports, which support these processes. The processes and their correlation are represented by graphs, whose interconnected clusters represent the developed model.
Согласно требованиям ДСТУ ISO 9001 предложено процессный подход к созданию модели обработки эксплуатационных проблем, которая предназначена для использования в системах предоставления сетевых услуг в инфраструктуре корпоративных компьютерных сетей аэропортов ( ККС ) . Эта модель обеспечивает возможность дифференцированного обслуживания клиентских прикладных приложений с предоставлением соответствующих гарантий качества обслуживания . Построение модели базируется на концепции так называемой ТОМ - модели структуры управления телекоммуникационными сетями, поддерживается МСЭ-Т . Выполнено структурирование процессов обслуживания и выявлена ​​взаимосвязь как между процессами, так и между службами по эксплуатации ККМ, которые эти процессы поддерживают. Процессы и их взаимосвязи отражены в виде соответствующих графов, увязаны совокупности которых отражают разработанную модель.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2010-11-24
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/5179
10.18372/2310-5461.6.5179
 
Source Наукоємні технології; Том 6, № 2 (2010); 69-76
Science-based technologies; Том 6, № 2 (2010); 69-76
Наукоемкие технологии; Том 6, № 2 (2010); 69-76
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ