ОЦІНЮВАННЯ ТЕРМОЦИКЛІЧНОЇ ДОВГОВІЧНОСТІ ЖАРОМІЦНИХ МАТЕРІАЛІВ ГАЗОТУРБІННИХ ДВИГУНІВ ГІПОТЕЗОЮ ЛІНІЙНОГО ПІДСУМУВАННЯ ПОШКОДЖЕНЬ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ОЦІНЮВАННЯ ТЕРМОЦИКЛІЧНОЇ ДОВГОВІЧНОСТІ ЖАРОМІЦНИХ МАТЕРІАЛІВ ГАЗОТУРБІННИХ ДВИГУНІВ ГІПОТЕЗОЮ ЛІНІЙНОГО ПІДСУМУВАННЯ ПОШКОДЖЕНЬ
ОЦЕНКА ТЕРМОЦИКЛИЧЕСКОЙ ДОЛГОВЕЧНОСТИ ЖАРОПРОЧНЫХ МАТЕРИАЛОВ ГАЗОТУРБИННЫХ ДВИГАТЕЛЕЙ ГИПОТЕЗОЙ ЛИНЕЙНОГО СУММИРОВАНИЯ ПОВРЕЖДЕНИЙ ESTIMATION OF THERMO CYCLE LIFETIME OF GAS-TURBINE ENGINES'S HIGH-TEMPERATURE MATERIALS BY HYPOTHESIS OF BEING LINEAR DAMAGES SUMMATION |
|
Creator |
Кулик, М.; Національний авіаційний університет
Кучер, О.; Національний авіаційний університет Ковешніков, М.; Національний авіаційний університет Дубровський, С.; Криворізький технічний університет Петрук, Я.; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
—
термоциклічна довговічність; гіпотеза лінійного підсумування пошкоджень; характеристики термоциклічної довговічності матеріалів; термоциклічні напруження в критичних точках УДК 629.735.018.4-03.03(045) — термоциклическая долговечность; гипотеза линейного суммирования повреждений; характеристики термоциклической долговечности материалов; термоциклические напряжения в критических точках УДК 629.735.018.4-03.03(045) — Thermo cycle longevity; hypothesis of being linear damages summation; materials thermo-cycle longevity; the thermo cycle tension in critical points UDC 629.735.018.4-03.03(045) |
|
Description |
Розглянуто практичну можливість оцінювання термоциклічної довговічності, жароміцних матеріалів у критичних точках деталей «гарячої частини» двигуна, що лімітують ресурс сучасних ГТД. Така проблема виникає як на стадіях їх проектування, створення, так і на виведенні їх на заданий ресурс. Можливість оцінювання на стадіях створення газотурбінних двигунів (ГТД) виникає з застосуванням гіпотези лінійного підсумування пошкоджень матеріалів ГТД, з урахуванням стандартних характеристик довготривалої міцності та уточнених коефіцієнтів відносної довговічності. Вони, як відомо, не дорівнюють одиниці (aN 1), значною мірою уточнені в даній роботі, та можуть бути отримані по мірі створення ГТД для новітніх матеріалів.
Рассмотрено практическую возможность оценивания термоциклической долговечности , жаропрочных материалов в критических точках деталей «горячей части» двигателя , лимитирующих ресурс современных ГТД . Такая проблема возникает как на стадиях их проектирования, создания , так и на выводе их на заданный ресурс. Возможность оценки на стадиях создания газотурбинных двигателей (ГТД ) возникает с применением гипотезы линейного суммирования повреждений материалов ГТД , с учетом стандартных характеристик длительной прочности и уточненных коэффициентов относительной долговечности. Они , как известно, не равны единице ( aN 1 ) в значительной мере уточнены в данной работе , и могут быть получены по мере создания ГТД для новейших материалов. Practical possibility of estimation of thermo cycle lifetime of materials in the critical points of details of GTE «hot part», that limits the resource of modern engines is considered . Such problem arises on the stages of engine designing, manufacturing and engine development on the set resource. Possibility of estimation on the stages of the GTE creation arises up with the use of hypothesis of being damages linear summation of the GTE materials, taking into account standard descriptions of long duration durability and specified coefficients of relative longevity. They, as it is known, never are equals unity (aN 1), to a great extent specified in this work, and can be got on the measure of the GTE creation for the newest materials. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2010-11-24
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/5238
10.18372/2310-5461.7.5238 |
|
Source |
Наукоємні технології; Том 7, № 3-4 (2010); 5-13
Science-based technologies; Том 7, № 3-4 (2010); 5-13 Наукоемкие технологии; Том 7, № 3-4 (2010); 5-13 |
|
Language |
uk
|
|