ВПЛИВ ОНОВЛЕННЯ ПАРКІВ УКРАЇНСЬКИХ АВІАКОМПАНІЙ НА РОЗВИТОК ВІТЧИЗНЯНОГО АВІАЦІЙНОГО ВИРОБНИЦТВА
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ВПЛИВ ОНОВЛЕННЯ ПАРКІВ УКРАЇНСЬКИХ АВІАКОМПАНІЙ НА РОЗВИТОК ВІТЧИЗНЯНОГО АВІАЦІЙНОГО ВИРОБНИЦТВА
ВЛИЯНИЕ ОБНОВЛЕНИЯ ПАРКОВ УКРАИНСКИХ АВИАКОМПАНИЙ НА РАЗВИТИЕ ОТЕЧЕСТВЕННОГО АВИАЦИОННОГО ПРОИЗВОДСТВА THE IMPACT OF THE UKRAINIAN AIRLINES’ FLEET MODERNIZATION ON THE DEVELOPMENT OF THE DOMESTIC AVIATION INDUSTRY |
|
Creator |
Куклінський, М.В.; National Aviation University
Яковенко, Д.В.; National Aviation University Вавринів, О.А.; National Aviation University |
|
Subject |
—
авіаційна компанія; авіаційна промисловість; авіаційна техніка; авіаційний парк; авіаційні перевезення; лізинг УДК 656.7:061.:656.07 (045) — авиационная компания; авиационная промышленность; авиационная техника; авиационный парк; авиационные перевозки; лизинг УДК 656.7:061.:656.07 (045) — airline; aviation industry; airborne equipment; fleet; air transportation; leasing UDC 656.7:061.:656.07 (045) |
|
Description |
Авіаційна промисловість являється одним з основних напрямів української економіки і для її розвитку, окрім грамотної державної підтримки, необхідно також застосування, і інших факторів. Одним з таких факторів, від якого вона безпосередньо залежить, є замовлення на продукцію, яку вона виробляє. На сьогоднішній день продукція вітчизняної авіапромисловості в основному орієнтована на випуск транспортних та пасажирських літаків. Найбільш прибутковим, зараз, в світовій економіці вважається виробництво саме пасажирських лайнерів. Аналіз вітчизняного ринку пасажирських авіаційних перевезень показує постійне і стабільне зростання попиту на послуги авіакомпаній, які здійснюють ці перевезення. З одного боку зростання попиту, а з іншого – нові норми ІКАО та жорстка конкуренція з боку іноземних авіакомпаній примушують українських авіаперевізників замислюватися про оновлення своїх парків. Але всупереч розвитку авіаційної промисловості України вітчизняні авіакомпанії в основному замовляють техніку іноземних виробників, причому не завжди нову. Одним із шляхів стимулювання оновлення парків вітчизняних авіаперевізників українською технікою являється авіаційний лізинг і кредитування українського авіапрому. Даний механізм дозволить розширити парки авіакомпаній новими українськими літаками, що у свою чергу підтримає і забезпечить розвиток вітчизняного авіаційного виробництва.
Авиационная промышленность является одним из основных направлений украинской экономики и для ее развития кроме грамотной государственной поддержки необходимо применение, также рядя других факторов. Одним из таких факторов, от которого она напрямую зависит, являются заказы на продукцию, которую она производит. На сегодняшний день продукция отечественной авиапромышленности в основном ориентирована на выпуск транспортных и пассажирских самолетов. Наиболее прибыльным сейчас в мировой экономике считается производство именно пассажирских лайнеров. Анализ отечественного рынка пассажирских авиационных перевозок показывает постоянный и стабильный рост спроса на услуги авиакомпаний, которые осуществляют эти перевозки. С одной стороны рост спроса, а с дугой – новые нормы ИКАО и жесткая конкуренция со стороны иностранных авиакомпаний заставляют украинских авиаперевозчиков задуматься об обновлении своих парков. Но вопреки развитию авиационной промышленности Украины отечественные авиакомпании в основном заказывают технику иностранных производителей, причем не всегда новую. Одним из путей стимулирования обновления парков отечественных авиаперевозчиков украинской техникой является авиационный лизинг и кредитование украинского авиапрома. Данный механизм позволит расширить парки авиакомпаний новыми украинскими самолетами, что в свою очередь поддержит и обеспечит развитие отечественного авиационного производства. Aviation industry is one of the main in Ukrainian economy, and for its development, the number of factors is needed along with literacy of government support. One of such factors it directly depends on, is demand for the domestically manufactured equipment. Today, the domestically manufactured equipment is oriented mainly on the issue of transport and passenger airliners. The most profitable in modern world’s economy is exactly the manufacturing of passenger planes. A domestic market of passenger air transportations analysis is shown by permanent and stable growth of demand on services of airlines which carry out these transportations. From the one side, growth of demand, and with an arc – the new norms of ICAO and hard competition from the side of foreign airlines compel Ukrainian air carrier thoughtful about the update of the fleet. But despite the development of aviation industry of Ukraine, domestic airlines order the technique of foreign producers mainly, though not always new. One of the ways to stimulate the fleet update for domestic air carriers with the use of the Ukrainian manufactured technique is the aviation leasing and crediting Ukrainian air industry. This mechanism will allow expansion of the fleet of airlines by new Ukrainian airliners, that in its turn will support and provide development of domestic aviation production. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2013-01-17
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/5581
10.18372/2310-5461.19.5581 |
|
Source |
Наукоємні технології; Том 19, № 3 (2013); 331-336
Science-based technologies; Том 19, № 3 (2013); 331-336 Наукоемкие технологии; Том 19, № 3 (2013); 331-336 |
|
Language |
uk
|
|