БЕЗКОНТАКТНИЙ ДАТЧИК ОБЕРТАННЯ КОЛЕСА ВЕЛОСИПЕДА
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
БЕЗКОНТАКТНИЙ ДАТЧИК ОБЕРТАННЯ КОЛЕСА ВЕЛОСИПЕДА
Бесконтактный датчик вращения колеса велосипеда THE PROXIMITY SENSOR ROTATION OF A BICYCLE WHEEL |
|
Creator |
Стасюк, М. В.
Лебедев, Д. Ю. |
|
Subject |
—
велосипед; кварцовий резонатор, швидкість руху; датчик УДК 621.382 — велосипед; кварцевый резонатор, скорость движения; датчик УДК 621.382 — bike, quartz crystal, speed, senso UDC 621.382 |
|
Description |
велосипед — повноцінний транспортний засіб, потребує використання приладів вимірювання швидкості і пройденого шляху. Для створення такого приладу необхідно розробити спосіб вимірювання пройденої дистанції і витраченого часу. Час відраховується за допомогою розрахунку коливань кварцового резонатора, а відстань вимірюється за рахунок обчислення обертів колеса. Спроектований датчик дає можливість точніше і швидше визначати швидкість руху велосипеда. В електричній схемі не використовуються важкодоступні і дорогі компоненти. Простота налаштування дає можливість легко отримати робочу схему незалежно від похибки в номіналах компонентів і напруг зміщення в операційних підсилювачах. Струм, який споживає датчик, становить менше міліампера, і переважно залежить від струму, який споживають підсилювачі. Відсутність механічних частин і простота закріплення датчика робить його зручним у використанні і дешевим у виробництві. Подальше вдосконалення можливе за рахунок безпровідного зв’язку з комп’ютером.
Став полноценным транспортным средством, велосипед требует использования приборов измерения скорости и пройденного пути. Создание такого прибора требует разработки способа измерения пройденной дистанции и затраченного времени. Время отсчитывается с помощью подсчета колебаний кварцевого резонатора, а расстояние измеряется за счет подсчета оборотов колеса. Спроектированный датчик дает возможность точнее и быстрее определять скорость движения велосипеда. В электрической схеме не используются труднодоступные и дорогие компоненты. Простота настройки позволяет легко получить рабочую схему независимо от погрешности в номиналах компонентов и напряжений смещения в операционных усилителях. Ток, потребляемый датчиком составляет менее миллиампера, и в основном зависит от тока, потребляемого усилителями. Отсутствие механических частей и простота закрепления датчика, делает его удобным в использовании и дешевым в производстве. Дальнейшее совершенствование возможно за счет беспроводной связи с компьютером. Becoming a full-fledged vehicle, a bicycle requires the use of instruments measuring the speed and distance traveled. Creating such a device requires the development of a method for measuring distance traveled and time spent. Time is measured by counting the oscillations of the quartz resonator, and the distance is measured by counting rotation of a wheel. Designed sensor enables more accurately and faster to determine the velocity of the bike. Hard-to-reach and expensive components are not used in the electrical circuit. Easy setup makes it simple to get a working scheme regardless of errors in component values and voltage bias in operational amplifiers. An electric current consumed by the sensor is less than a milliampere, and mostly depends on the current consumption of the amplifiers. No mechanical parts and ease of fixing of the sensor makes it easy to use and cheap to produce. Further improvement is possible by wireless communication with the computer. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2013-02-08
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/5695
10.18372/2310-5461.20.5695 |
|
Source |
Наукоємні технології; Том 20, № 4 (2013); 458-461
Science-based technologies; Том 20, № 4 (2013); 458-461 Наукоемкие технологии; Том 20, № 4 (2013); 458-461 |
|
Language |
uk
|
|